חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

פתיח

גיבורים שקטים בלב ובנשמה – יום המטפל הבינלאומי

באוגוסט נציין את יום המטפל בזקן הבינלאומי, יום המוקדש להוקרת הכבוד וההערכה לאנשים הנפלאים המקדישים את חייהם לטיפול ולתמיכה באחרים. יום המטפל נוסד בשנת 2019 בתאריך 8.8 , תאריך זה נבחר בגלל סמל האינסוף (8 שוכב) המסמל את הנתינה האינסופית של המטפלים ושם אותם ואת החשיבות שלהם בפרונט, לפחות ליום אחד.
השנה יום המטפל הינו בסימן העבודה המשותפת והרב תרבותית בעת מלחמה:
אנחנו במלחמה ועדיין יש כאן מטפלים מכל המגזרים, שעובדים יחד בשלום ובאהבה למען מטרה אחת – הדיירים שלנו. המטפלים הם עמוד התווך של החברה שלנו המעניקים את מרצם, אהבתם וזמנם כדי להבטיח חיים טובים ומלאים יותר למי שנזקקים לעזרתם ללא הבדל גזע, מין ודת והשנה במיוחד נדע להגיד להם תודה בדיוק על זה, על היכולת שלהם לשים הכל בצד ולשים את הלב – בפנים.
מטפלים ביחד 💗 כולנו לב אחד

מי הם המטפלים?
קהילת המטפלים מורכבת ממגוון רחב של אנשים המעניקים טיפול מסור לאחרים, כל אחד מהם מביא איתו לב ונפש המוקדשים לתמיכה ולרווחת המטופלים. מטפלים אלו מגיעים מרקע תרבותי, מקצועי וחברתי מגוון, אך כולם חולקים את הערך המרכזי של נתינה ללא תנאי, מסירות ודאגה לזולת.

החשיבות של עבודת המטפלים
עבודתם של המטפלים היא לא רק עבודה פיזית, היא דורשת רגישות, חמלה וסבלנות אין קץ. הם עומדים לצד המטופלים ברגעים הקשים ביותר, מספקים ידיים אוהבות המעניקות חום וביטחון, נחמה, אוזן קשבת ותמיכה רגשית ופיזית ודואגים לכל צורך. המטפלים מתמודדים עם מצבים רפואיים מורכבים ומספקים טיפול אישי ומותאם לכל אחד ואחת מהמטופלים שלהם.

האתגרים העומדים בפני המטפלים
עבודת הטיפול היא תובענית ומאתגרת. היא דורשת זמן ומאמץ רב, ולעיתים קרובות כרוכה בהתמודדות עם מצבים מורכבים ומלחיצים. המטפלים נאלצים לעיתים קרובות להתמודד עם חוסר וודאות, קשיים רגשיים ופיזיים, ועם הצורך להיות זמינים בכל עת. הם נתונים ללחצים מצד המטופלים ובני משפחותיהם ונאלצים להתמודד עם תחושת חוסר האונים שמגיעה עם מחלות קשות או מצבים סופניים.

עטרת רימונים

סיפורים אישיים: גיבורים יומיומיים
כל מטפל הוא סיפור אישי של מסירות והקרבה. מטפלים סיעודיים במחלקות גריאטריות, עובדים במרכזי שיקום, מטפלים פרטיים ובני משפחה שמטפלים ביקיריהם – כולם מעידים על הכוח והאומץ הנדרש בעבודתם. המטפלים מתארים את עבודתם כיותר ממשימה – זו זכות לעזור, לחזק ולהיות שם עבור מי שזקוק. הלך רוח זה מדגיש את ההשפעה החיובית שיש למטפלים על חייהם של המטופלים ועל הסביבה כולה.

מרכז סיעוד וותיקים

הכרה והוקרה
בישראל, כמו במדינות רבות אחרות, ישנה הכרה הולכת וגוברת בצורך לתמוך במטפלים ולספק להם את הכלים והמשאבים הנדרשים להצליח בתפקידם. יוזמות כמו תכניות הכשרה מתקדמות, תמיכה פסיכולוגית והכרה במעמד המקצועי של המטפלים הן רק חלק מהמאמצים להוקיר את תרומתם ולהבטיח שהם יקבלו את ההערכה הראויה.

הבית לאזרחים וותיקים בקדימה

השפעת המטפלים על החברה
ההשפעה של המטפלים ניכרת בכל מקום – בבתי חולים, בבתי אבות ובבתים פרטיים. הם משפרים את איכות החיים של המטופלים ומסייעים להם לשמור על עצמאותם וכבודם. החברה כולה מתברכת מהעבודה שלהם וההכרה בחשיבותם הולכת וגוברת. המטפלים מאפשרים למטופלים להמשיך לחיות את חייהם בצורה מכובדת, עם תמיכה ואהבה.

מילה מהלב 💚
ביום המטפל הבינלאומי 8.8.2024, אנו מזכירים לעצמנו את החשיבות העצומה של המטפלים בחיינו. זהו הזמן להוקיר את עבודתם הקשה, להודות להם על המסירות והאהבה שהם משקיעים ולהבטיח שהם מקבלים את התמיכה והכבוד הראויים להם. העבודה שלהם היא לא רק מקצוע – זו שליחות אמיתית שמשפיעה על חיים ומשפרת את החברה כולה. ביום זה, אנו מבקשים להוקיר ולהעריך את גבורתם היומיומית ולהזכיר כי הם הגיבורים השקטים של חיינו, המעניקים תקווה, חום ואהבה לכל מי שנזקק.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן