חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P9900628

מחלקות לתשושים עצמאיים ברשת ביחד

אחד מהסימנים הבולטים בתהליך הזקנה הוא תשישות, מונח שבוודאי שמעתם בהקשר לקרובים אליכם ובכלל ולא תמיד ברורה המשמעות העמוקה שלו.
ישנם כמה דרגות תשישות והן מתבטאות באופן שונה.

תשישות היא מצב בו הגוף מתחיל לרדת ביכולת התפקוד שלו והפעולות היומיומיות הרגילות הופכות להיות קשות ומסורבלות עם הזמן עד שמגיעים למצב בו יש צורך בליווי והשגחה בביצוע פעולות בסיסיות.


יש שני מונחים עיקריים המתייחסים למצב זה וכל אחד מהם מתייחס לפן שונה בתפקוד האנושי.
1. תשוש נפש – זהו אדם שיש לו פגיעה בתפקוד המנטלי והוא חווה ירידה קוגניטיבית המתבטאת בתפקודי מוח נמוכים המשפיעים על הזיכרון, שיש לו קשר ישיר לכל הפעולות הבסיסיות, כגון: אכילה, שתיה, עשיית צרכים, רחצה ועוד.

לדייר כזה יש צורך בסיוע צמוד לתפקוד השגרתי והשגחה צמודה למען בטחונו.


2. תשוש עצמאי – זהו אדם שיש לו ירידה בתפקודי הגוף והוא זקוק לסיוע קל לביצוע פעולות יומיומיות על מנת לשמור על בטחונו ולמנוע תאונות ופגיעות, אולם בשונה מתשוש נפש אין אצלו פגיעה מוחית והתפקוד הקוגניטיבי שלו גבוה.
תשוש עצמאי אמנם זקוק לסיוע בפעולות שגרתיות, אך עדין עצמאי והמוח שלו מתפקד טוב מאוד, הוא חיוני ויש לו צורך בחיי חברה ובקשרים חברתיים ומילוי צרכים מנטליים, חוגים, תחביבים, העשרה וכד'.


מחלקת תשושים ברשת ביחד מתאימה לקשישים הזקוקים לסיוע קל בתפקודי השגרה היומיומיים, כמו רחצה, לבוש, לעיתים יש לו עזרי הליכה ומעבר לכך הוא מתנהל באופן עצמאי בחייו.


מחלקת התשושים ברשת ביחד מספקת את שירותיה בהתאם למצב הנפשי של הדייר, ברשת הדיירים מקבלים מענה לצרכים רפואיים, לצרכים סוציאליים ויש גם מענה לצרכים חברתיים. המחלקה מתופעלת ע"י צוות מטפלים מקצועיים עם ניסיון רב שנים בתחום. כל החדרים מאובזרים בציוד בטיחותי המאפשר נגישות וניידות בטוחה במחלקה, החדרים מרווחים וממוזגים ובכל חדר מקלחת מאובזרת ובטיחותית עם לחצני מצוקה נגישים.


אנו סבורים כי יש חשיבות גבוהה לחיי חברה חיוניים וברשת מתקיימות פעילויות העשרה מגוונות. מאחר והדיירים שוכנים פה, חשוב היה לנו לספק גם שירותי ניקיון, מספרה ותחזוקה שוטפת.

עבור הציבור הדתי יש בית כנסת בו מתקיימות תפילות ושיעורי תורה.

בנוסף לכך ישנו דגש רב על התזונה שהיא מרכיב חשוב לבריאותם וחיוניותם של הדיירים והם ניזונים משלוש ארוחות טריות עיקריות במהלך היום ושתי ארוחות ביניים, התפריט מורכב ע"י התזונאית של המקום.


המטרה העיקרית שלנו ברשת ביחד היא לייצר מעטפת שתיתן מענה לכלל הצרכים של הדיירים, מעטפת שתשמור על חיוניותם לאור מצבם המשתנה ותשמר את תפקודם.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן