חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P1006056

מחלקות סיעודיות -טיפול סיעודי מורכב ברשת ביחד

ברשת ביחד ישנן מחלקות סיעודיות לטיפול סיעודי מורכב בהן מוענקות, לאורך כל שעות היממה, שירותי רפואה מתקדמים על ידי רופאים ואחיות המוסמכים ומוכשרים לטפל במצבים המורכבים המאפיינים את דיירי המחלקה. טיפול זה ניתן במשך כל שעות היממה כולל רופא תורן בדומה למחלקה פנימית בבי"ח במחלקה הסיעודית.  

המחלקות פועלות תחת רשיון מיוחד של משרד הבריאות, ומוצעות במסגרתן שירותים רפואיים שאינם ניתנים במחלקות הסיעודיות הרגילות, כמו גם טיפולים פליאטיביים (תומכים) הכוללים סיוע רב-תחומי מקיף בהתמודדות עם מחלות סופניות. 

בנוסף לצוות הרופאים והאחיות, הדיירים במחלקות אלה נהנים ממעקב וטיפול של תזונאי מוסמך המסייע לשיפור במצבם של פצעי הלחץ, מתוכנית אישית של מכון הפיזיותרפיה המלווה את בית ההורים, ומפגישות תכופות עם עובד סוציאלי ומרפא בעיסוק. שירותים אלו מהווים חלק חיוני ובלתי נפרד מהטיפול והשיקום במחלקות לטיפול סיעודי מורכב. בעת הטיפול והשהייה במחלקות, הצוות הרב-מקצועי המטפל בדיירים שואף לסייע לשיפור מצבם של המטופלים ככל הניתן, והרופאים המומחים והאחיות המנוסות עושים את המירב על מנת לאפשר המשך רצף טיפולי במחלקות השונות בבית ההורים.  

המחלקות מזוודות (מצוידת) בציוד ומכשור מתקדם המסייע להתמודד ולטפל במצבים המורכבים והמסובכים אותם המחלקה אמורה להכיל. 

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן