חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

2

מחלקות לתשושי נפש: טיפול מקיף ובטוח בבתי רשת "ביחד"

מחלקות לתשושי נפש בבתי הרשת מציעות סביבה מעוצבת ברמה גבוהה, המספקת אווירה רגועה ומרחב נעים לשהייה. תשישות נפשית מאופיינת בירידה משמעותית בביצועים קוגניטיביים ובפעילות מוחית והיא נפוצה בקרב קשישים. מצבים כמו דמנציה, אלצהיימר והפרעות קוגניטיביות אחרות גורמים להידרדרות מנטלית וקוגניטיבית, קשיים חברתיים ותעסוקתיים, בעיות זיכרון והתמצאות במרחב.

למרות הירידה הקוגניטיבית, תשושי נפש עשויים להיות עצמאיים תפקודית בשלבים הראשונים של המחלה. עם זאת, כשהמחלה מתקדמת, עלולות להתעורר בעיות התנהגות המסכנות את חיי המטופלים. לכן, נדרשת השגחה צמודה וטיפול תומך ומסור מצוות מיומן שמבין את השלכות המצב ויודע להכיל את השינויים הקוגניטיביים וההתנהגותיים.

 

עיצוב ובטיחות במחלקות לתשושי נפש
המחלקות תוכננו כדי להבטיח מקסימום הגנה , מחלקות מוגנות לדיירים ולבני משפחותיהם. החדרים כוללים מיטות מתכווננות, מעקה תומך לירידה ועלייה בטוחה מהמיטה ולחצן מצוקה ליד כל מיטה. החלונות נפתחים בצורה מוגבלת לפתח צר בלבד, המעקה במרפסת מוגבה, והיציאה מהמחלקה מתבצעת באמצעות מפתח או בליווי איש צוות בלבד. המחלקות נמצאות בהשגחה מתמדת של אחים ורופאים, הפועלים 24/7.

שירותים רפואיים ותמיכה מקצועית
המחלקות מציעות שירותים רפואיים מקיפים, כולל רופא 24 שעות במקום וייעוץ פסיכוגריאטרי להערכת מצבם הקוגניטיבי של הדיירים והתאמת טיפול תרופתי בהתאם. צוות רב-מקצועי מעריך את מצבם של הדיירים ומטפל בהם בהתאם לצרכים המשתנים. תעסוקה המותאמת לרמתם הקוגניטיבית של המטופלים וחדר פיזיותרפיה רחב ידיים המופעל על ידי פיזיותרפיסטים מוסמכים. הדיירים נמצאים בהשגחה ובביקורת מתמדת על מצבם, עם דגש על בחינת אפקטיביות הטיפול שניתן להם בסביבה בטוחה ותומכת.
במחלקות לתשושי נפש בבתי הרשת ניתן למצוא שילוב של עיצוב ברמה גבוהה, שירותים רפואיים מתקדמים והגנה מרבי לדיירים. המחלקות מספקות סביבה רגועה ונעימה לשהייה, עם השגחה צמודה ומסורה מצוות מומחה, המבטיח את רווחתם וביטחונם של תשושי הנפש. הרשת מחויבת להעניק שירות איכותי וללא פשרות, תוך שמירה על כבודם ורווחתם של הדיירים. צוות העובדים המקצועי פועל מתוך תחושת שליחות ואחריות עמוקה, במטרה ליצור סביבת חיים תומכת ומכבדת המאפשרת לדיירים לשמור על איכות חיים גבוהה ככל האפשר.

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן