חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

איגרת למשפחות דיירי בית עטרת רימונים

בני משפחה יקרים,  שלום וברכה,
כפי שאתם יודעים,  אנו נמצאים בעיצומו של משבר רפואי כלל עולמי שמחייב נקיטת אמצעים קיצוניים , על מנת  להתגבר עליו . במקרה של אוכלוסייה מבוגרת בעלת צרכים רפואיים מיוחדים יש לנקוט באמצעי בידוד מחמירים ביותר,  על  מנת להגיע למינימום חשיפה של הדיירים  לווירוס הקורונה. מעבר ליישום ההנחיות של משרד הבריאות   למוסדות הסיעודיים, אנו נוקטים גם בפעולות נוספות שמטרתן למזער עוד יותר את הסיכון ליקיריכם .

בראש ובראשונה תגברנו את צוות הניקיון הן בכוח אדם והן באמצעים נוספים לטובת ניקוי וחיטוי אינטנסיבי  של המחלקות, המעליות והמרחבים הציבוריים. לשם כך רכשנו מלאי גדול של חומרי ניקיון וחיטוי. כמו כן, תגברנו את הצוות הרפואי והסיעודי בכוח אדם ודאגנו למלאי תרופות נוסף .

שמירה  על שגרת החיים הרגילה של הדיירים, עד כמה שהדבר מתאפשר, חשובה מאוד  לבריאותם  ולמצב  רוחם , והיא באה לידי ביטוי על ידי קיום סדר היום השגרתי במחלקות. הפעילות על ידי מדריכות התעסוקה   בשעות הבוקר מתקיימת כרגיל. גם את חג הפסח נחגוג אם ירצה השם כהלכתו ונערוך סדרים בכל המחלקות .

אנו מודעים לכך שההגבלות שהוטלו עליכם כמבקרים, כואבות  הן לכם והן ליקיריכם, אך אנו מחויבי ם למטרת  העל של המקום , שהיא בראש ובראשונה שמירה על חייהם של הדיירים.  על מנת לשמור על קשר ביניכם לבין  יקיריכם, יזמנו ביצוע שיחות וידאו באמצעות הטלפון, דבר שתרם ושימח מאד את הדיירים .

במידה ואתם  מעוניינים לקיים שיחה בדרך זו אנא שלחו הודעת ווטסאפ בציון שם הדייר והמחלקה לטלפון מס'  0524240809 או 0526430348 . וכמו תמיד, ניתן ליצור קשר ישיר  גם  עם הצוות במחלקות בכל עניין . 

שיתוף הפעולה שלכם בהימנעות מלהגיע ולבקר את יקיריכם, הוא קריטי למאמץ שלנו למנוע הדבקה , ואנו  מעריכים אתכם מאד ומודים לכם על כך,  למרות הקושי העצום הכרוך בניתוק הזה. אך דעו כי כמו שאתם  מקיימים מצווה  גדולה בכך שאתם באים לבקרם  בימים רגילים כך אתם מקיימים את המצווה ביתר שאת בהימנעות מהביקור בימים אלו. וכפי  שאנו מצווים "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם"  .

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לצוות המדהים שלנו שעושה לילות כימים,  על מנת לשמור על שגרת החיים  הרגילה של הדיירים בימים לא קלים אלו, יישר כוח !  בשמי ובשם כל הצוות אני רוצה לאחל לכם בריאות איתנה וחג שמח! !  קוסטה גרינשפון מנהל 

פעילויות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן