חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

פעילות פלוריסטיקה – עטרת רימונים

פלוריסטיקה היא סוג של אמנות דקורטיבית ויישומית, אשר מורכבת ביצירה פלוריסטית מחומרים טבעיים שונים. החומרים בהם משתמשים באומנות הפלוריסטיקה יכולים להיות חומרים חיים, יבשים או משומרים.
בפלוריסטיקה נעשה שילוב של כמה סגנונות עבודה בסיסיים שעושים שילוב נכון של אלמנטים בסיסיים – קווים לינארים, דקורציה וצמחים. בסגנון של הצמחים ניתן למעשה לשלב חומרים חיים, יבשים או משומרים.עבודה עם חומרים יבשים מאפשרת יצירה של מגוון רחב של עבודות יפות שיכולות לשלב מספר תוצרים כגון:לוחות, קולאז'ים, מסכים, זרי פרחים, חפץ פלוריסטי, שיבוץ או מונות.

במילים פשוטות, פלוריסט, הוא אומן המשתמש בעלים, עשבים ועלי כותרת במקום בצבעים. הוא גם מבטא את רגשותיו של האדם, את הדחף היצירתי שלו ואת הדמיון שלו על ידי צמחים. פלוריסטיקה, במובן של כלי קישוטי באמצעות צמחים, קיימת כבר מאות שנים. בבית אבות עטרת רימונים בהמשך לחג השבועות שנחגג השבוע בבית, השתתפו היום הדיירים היקרים בסדנת פלוריסטיקה מדהימה שבה כל אחד גילה את האומן הפלוריסטי המסתתר בתוכו. 

הדיירים יצרו יצירה אישית בה הביעו את יכולתם ליצור תמונה יש מאין והכלים בהם השתמשו היו תמונה ממוסגרת , עלים שונים יבשים ודבק לחבר את כל האלמנטים.
היצירה הספציפית הזו מאוד מתאימה לאוכלוסיית הקשישים שכן היא שמה דגש בעבודת מוטוריקה עדינה ובחיזוק פרקי האצבעות והידיים תוך עבודה עם חומרי יצירה חדשים ומעניינים שלא היו רגילים בהם קודם לכן.החוויה היצירתית היתה מדהימה כפי שתוכלו לראות בתמונות המצורפות;

פעילויות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן