חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

פרוייקט אובי ב"מרכז סיעוד וותיקים"

כחלק בלתי נפרד ממטרותיו של בית האבות, מצבם הקוגניטיבי של דיירי הבית הינו מטרה אשר מחלקת ריפוי בעיסוק שמה לעצמה כמטרה ראשית, להפחית את ההידרדרות הקוגניטיבית והנפשית של דיירי הבית. לכן בית האבות מקיים פעילויות בשעות אחר הצהריים עם מערכת ממוחשבת אשר נקראת אובי. 

מערכת זו הינה מערכת אשר מקרינה משחקים על כל משטח (רצפה, קיר או שולחן) בצבעים מרהיבים. משחקים אלו הינם משחקים מעודדי חשיבה אסטרטגית, מעודדים את הדייר לבצע פעולות מוטוריות עם הידיים והרגליים, המשתתפים מניעים וירטואלית אלמנטים ממקום למקום, המשחק מלא בצליל ותנועה, מה שמושך את הדיירים לשחק ולהתחרות אחד בשני וליהנות מחוויה חברתית.

המשחק מתאים לדיירים עצמאיים, סיעודיים ותשושי נפש כאחד. בנוסף למערכת האובי, בית האבות עושה פעילויות חשיבה נוספות עם הדיירים, מעודד אינטראקציה חברתית וכך מאט את ההידרדרות הקוגניטיבית בקרב הדיירים מצד אחד ומונע בדידות ודיכאון מצד אחר. 

החל מאתמול, ה- 6 ביוני, הרחבנו את פרויקט "אובי"  (Obie) על מנת שדיירים נוספים יוכלו ליהנות מיתרונותיה של המערכת. המוסד רכש מתקן אשר מאפשר את התניידות המערכת בין המחלקות השונות ומאפשר חשיפה רחבה יותר למספר דיירים גדול יותר, ואכן אתמול המערכת עלתה למחלקה הסיעודית הראשונה לשימוש. המערכת מורכבת ממספר רב של משחקים אשר משמשים את כל דיירי הבית, סיעודיים ותשושי נפש כאחד. בכל יום המערכת עולה למחלקה שונה, ובכל פעם ארבעה דיירים משתתפים במשחק אשר נערך לפי יכולתם הקוגניטיבית ויכולת הריכוז שלהם, כאשר ארבעת הדיירים מסיימים לשחק , מגיעים לשולחן ארבעה דיירים נוספים. המגוון הרחב של המשחקים מאפשר גם לדיירים בעלי קוגניציה נמוכה להשתתף במשחק ובכך להאט את הידרדרותם הקוגניטיבית.  

פעילויות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן