חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

פרויקט "בית קפה" ב"מרכז סיעוד וותיקים"

"מרכז סיעוד וותיקים" החל היום, בתאריך ה- 17 ביוני, פרויקט חדש  אשר נקרא "קפה מרגוע", זהו פרויקט של מחלקת ריפוי בעיסוק ומחלקת תעסוקה בשיתוף פעולה עם הדיאטניות. 
בית האבות חשב כיצד יוכל לשמח את הדיירים ולתת להם הרגשה קצת שונה, פעילות קצת אחרת, והחל בפרויקט בית הקפה, אשר נועד לשמח את הדיירים, ליצור תחושת עצמאות אשר אינם חווים בעקבות היותם תשושי נפש וליצור אווירה שונה בבית האבות, "להיות בפנים ולהרגיש בחוץ". 

במסגרת הפרויקט, אשר נערך אחת לשבוע, הדיירים ניגשים ובוחרים ממגוון העוגיות, עוגות והשתייה המוצעת להם. הכיבוד המוצע הינו בעל מרקמים שונים ומגוונים על מנת להתאים אותם לכלל הדיירים, גם לדיירים בעלי קושי בבליעה וגם לדיירים אשר אין באפשרותם לאכול מרקמים מסוימים ועל כן הכיבוד מותאם באופן אישי לדייר הניגש לבית הקפה. הדיירים יושבים יחד בשולחן וחולקים רגעים משותפים של חברות ויוצרים אינטראקציה רגשית ופיזית. בנוסף להשפעות החברתיות, הפרויקט הנ"ל הינו פרויקט אשר עובד גם על התחושות השונות שהדיירים חוו בעבר כאשר ישבו בבתי קפה, הטעמים, המקומות, האנשים וכל הדברים אשר נשכחו או הוזנחו במהלך השנים ובעקבות מצבם הקוגניטיבי.

פעילויות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן