חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

ביחד5

היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות: העובדות המיוחדות נבחרו לעובדות המצטיינות של המרכז הגריאטרי


לאחר ארבע וחצי שנות פעילות ולקראת היום הבינלאומי לציון זכויות אנשים עם מוגבלויות, חולקו תעודות הוקרה לעובדות עם מוגבלות המשולבות מטעם ארגון 'אהל שרה' במרכז הגריאטרי 'עטרת רימונים' מרשת ביחד בהשתתפות נציג העיריה, הנהלת המרכז הגריאטרי והנהלת ארגון 'אהל שרה'.
לקראת היום הבינלאומי לציון זכויות אנשים עם מוגבלויות שיצויין השבוע, התקיים אירוע הוקרה חגיגי במרכז הגריאטרי עטרת רימונים בבני ברק לעובדות עם מוגבלות שעובדות במקום. במהלך האירוע שהתקיים במרכז הגריאטרי המשתייך לרשת ביחד, הוענקו תעודות הוקרה לעובדות עם מוגבלות המשולבות באמצעות ארגון אהל שרה. באירוע נכח עו"ד משה מורגנשטרן חבר מועצת העיר בני ברק ומחזיק תיק הבריאות, יו"ר רשת ביחד דודי ברימר והבעלים דוד רייס ואריה בודנשטיין, מנהלת אהל שרה מלכה וינברג וצוות הארגון.
אהל שרה פועל כבר קרוב ליובל שנים לקידום זכויות לאנשים עם מוגבלות. חלק משמעותי בפעילות מוקדש לשילוב עובדים עם מוגבלויות בשוק העבודה. מערך התעסוקה בניהולה של הגב' מירי לוסטיג פועל לשבץ עובדים ועובדות עם מוגבלויות במקומות תעסוקה הוגנים, עוסק בשיפור תנאי ההעסקה וחיזוק המודעות לחשיבות הציבורית להעסקת עובדים עם מוגבלות. במסגרת פעילות זאת החל לפעול לפני קרוב לחמש שנים, פיילוט עם המרכז הגריאטרי עטרת רימונים בבני ברק, פיילוט שהתרחב וכיום בעטרת רימונים עובדות שש צעירות עם מוגבלות ובמרכז הגריאטרי מרכז סיעוד ותיקים אף הוא מרשת 'ביחד' עובדים עד שישה אנשים עם מוגבלות.
לאור ההצלחה הרבה ועבודתם המסורה של העובדות הוחלט בהנהלת המרכז הגריאטרי 'עטרת רימונים' להעניק תעודות הוקרה לעובדות המיוחדות. העובדות משולבות במרכז בתפקידי משק, מטבח ותורמות לעשייה השוטפת לקידום רווחת בני הגיל השלישי המתגוררים ב"עטרת רימונים".
במהלך האירוע נאם עו"ד משה מורגנשטרן מחזיק תיק הבריאות בעיריית בני ברק ואמר כי: "לקחתם רעיון מדהים שעושה טוב לכולם וישמתם אותו הלכה למעשה. זהו רעיון שדורש אומץ לב וחשיבה מחוץ לקופסא, והצלחתם לשדרג את השירות הניתן במרכז הרפואי, יחד עם קידום שילוב בתעסוקה של עובדים ועובדות שהוכיחו שהמוגבלות לא עוצרת אותם מלקחת חלק פעיל ומסור בעבודה השוטפת".
דודי ברימר יו"ר רשת ביחד: "הסיוע היומיומי לאנשים שזקוקים להם זו תרומה לחברה הכללית וגם לחברה שלנו, השילוב הזה הוא הניצחון של כולנו".

קוסטה גרינשפון, מנכ"ל המרכז הגריאטרי עטרת רימונים: "שיתוף הפעולה החל לפני 4.5 שנים עם גדילת המרכז הגריאטרי עטרת רימונים שמונה כיום 10 מחלקות, עם כשרות של הרב לנדא, עם 220 עובדים מתוכן 6 העובדות מאהל שרה שעובדות כמו כולם, מסייעות בשיחה עם מילה טובה תוך ליווי לפיזיותרפיה. לאור ההצלחה בעבודה המשותפת שישה בנות נוספות מסייעות במרכז גריאטרי נוסף של רשת ביחד "מרכז סיעוד וותיקים".

לדברי מלכה וינברג מנהלת 'אהל שרה': "מקום עבודה ששמחים לקום עבורו בכל בוקר מחדש – הוא מפתח חשוב להצלחה וליציבות בעולם התעסוקה. בעטרת רימונים, בהובלת מר קוסטה גרינשפון מנהל המרכז הגריאטרי, רואים את האדם שמעבר לעובד. שיתוף הפעולה שמביא תועלת לכל המעורבים, הוא מודל שראוי לכל מעסיק להכיר, ללמוד ולהפנים לתועלתם ולרווחתם של עובדים עם מוגבלויות. העסקה מכובדת גם של עובדים עם מוגבלויות, מייצרת ערך מוסף למקום העבודה, מעניקה יחס שוויוני לאנשים עם מוגבלויות ובסופו של דבר גם מניבה ערך כלכלי למעסיק".

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן