חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

מכתב הוקרה ותודה למנהל בית אבות וותיקים דרור קוטיגרו

לכל המעוניין,

בחודש מאי 2020 העברנו אחי (חיים רפפורט) ואני (עליזה סלע רפפורט) את אמא שלנו הגב' שרה רפפורט לבית האבות וותיקים ברמת גן. מרגע ההתקשרות קיבלנו תמיכה הכוונה והכלה. במשך חמישה חודשים אמא קיבלה טיפול מסור, אנושי, מקצועי, מיומן, אוהב ותומך מכל מי שטיפל בה, אוכל מגוון וטעים, פעילויות ספורט ואומנות (הכל ע"פ מגבלות הקורונה). 

לי (הבת עליזה) באופן אישי המעבר של אמא היה קשה, הרגשתי שעולמי חרב עלי, מנהל הבית זיהה מיד את מצבי והציע את תמיכתו. דרור את היית בכל שלב כתובת חשובה בהתאקלמות בבית, בתקשורת עם צוות רב מקצועי ובקשיים שעלו. (לצד העובדת הסוציאלית והצוות המקצועי). 

דרור קוטיגרו מנהל בית האבות וותיקים אתה אדם מקצועי, איכותי, רגיש ואנושי דאגת תמיד לשמור על התו הסגול, אישרת להגיע לביקורים על פי המקובל תוך הקפדה על הנהלים למרות שלעיתים היה חם מידי או לא נוח. היו פעמים בהם באופן אישי הסתובבת בין המבקרים ודאגת שיעטו מסכה, ישמרו על מרחק ולעיתים אף היית מוזג מים קרים לאורחים. כשהחום גבר דאגת לחבר מזגנים ניידים בחצר.

דרור, כאשר הבנת שמצבה של אמא הולך ומתדרדר, מאחר שסרבה לאכול ולשתף פעולה, אישרת לנו באופן מיוחד להגיע ולהאכיל את אמא במהלך היום. היה זה היום הכי מאושר בחיינו התפללנו לאלוהים שנוכל ללוות את אמא בתקופה האחרונה של חייה וכך היה. הגשמת את תפלתנו. הדרישה הייתה שנעלה למחלקה ממוגנים בחליפה, כפפות וכמובן במסיכה נשב לידה ונאכיל אותה. בסיום ההאכלה נפנה את המקום מבלי להסתובב או לגעת בדיירים אחרים. וכך היה, בכל יום הגעתי (עליזה הבת) להאכיל את אמא פעם ולפעמים גם פעמיים. בזכות אנושיותך הרגשתי מצד אחד את הקרבה לאמא, את העובדה שהיא בידיים טובות ומצד שני ביטחון שבבית האבות וותיקים דואגים גם לביטחונם הרפואי של הדיירים מול מחלת הקורונה.

מודים לך על כך דרור באופן מיוחד, לא נשכח את המהלך הזה כל חיינו מוקירים ומכבדים.
המטפלים עבדו קשה מאוד, היה עליהם להאכיל דיירים רבים בנוסף לעבודתם השוטפת ניקיון, רחצה, ארגון ועוד… מסירה את הכובע בפניהם. במהלך הזמן נוכחנו לראות שיש תחלופת מטפלים במחלקה, הבנו כי נבחרים לעבוד בה רק מטפלים מקצועיים, אמינים, רגישים עם חום אנושי.בשיחה שערכתי עם משפחות שהגיעו לבקר ניכר היה כי הם מרוצים ומאושרים על ההחלטה לשלב את יקיריהם בבית האבות. שמו של בית האבות הולך לפניו זאת הבנו מתוך שיחות עם משפחות וחברים. 

אמא זכתה לטיפול אוהב ותומך עד הרגע האחרון, בכל שלב שיתפתם אותנו בקשיים שעלו, גיליתם רגישות רבה, אנושיות והתייעצתם עם הצוות הרב מקצועי ואתנו המשפחה לגבי המשך הטיפול. 
לצערנו בתאריך 26.9.2020 ח' בתשרי אמא נפטרה בשל זיקנה ומחלות רבות בהם לקתה. (אמא נבדקה מספר פעמים ולא הייתה חולת קורונה) ת.נ.צ.ב.ה 

מבקשת להודות בשם אמא ובשמנו הילדים על כי אפשרתם לה לחיות באופן מכובד עד לרגעיה האחרונים. מחזקים את ידיכם על עבודתכם הנאמנה ומאחלים לכולם בריאות איתנה, שנה טובה וחג שמח. אנו נמשיך להפיץ את שמו הטוב של בית האבות בקרב כולם. 

בברכה,
חיים רפפורט (הבן)
עליזה סלע רפפורט (הבת)

מכתבים
נוספים

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן