חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

מכתב תודה לכבד יום המטפל-מחלקת הדס-עבד, אולה OLA, שאפיק, טניה ודאנג'י

נשים ואנשים יקרות ויקרים,
מטפלות ומטפלים יקרות ויקרים,

היום זוהי ההזדמנות שלנו להודות לכן ולכם, לכל אחת ואחד מכם באופן אישי ומכל הלב,

עבד היקר,
סוף כל סוף חזרת לעבודה…….איזה כיף. אתה איש גדול ואפילו יותר מכך בעל לב ענק ………
הכל פשוט אצלך ושום דבר לא מסובך. אתה מקצוען ומטפל מסור ואהוב מאוד על ידי אמא שלנו אשר תמיד אומרת כי אוהבת ללכת רק איתך במחלקה ואוהבת את אופן טיפולך כפדיקוריסט צמרת.
אנו מאוד מקוות כי מצאת את הדרך המשלבת עבודה ובית משום שלראות אותך במחלקה זה דבר חיוני מאוד עבור כולנו ועל כך אנו מודים לך.

אולה / אולגה היקרה ,
מאירת הפנים ואשר תמיד מחייכת – כמה כיף לשוחח ולדבר איתך. תמיד יש לך מצב רוח טוב, תמיד את במזג טוב ונח, שום דבר אינו מפר את שלוות רוחך, אצלך הכל קל ושום דבר אינו קשה לך ותמיד תמיד כאשר ביקשנו ממך דבר מה תמיד נענית במסירות ובמקצועיות והכי חשוב בחיוך.
בתקופה קשה זו בה אנו חיים הצלחת להתעלות לבד, ללא משפחתך ובמיוחד הבת שלך אנסטסיה  היפהפיה והרחוקה ולהשקיע יום יום במסירות ובדאגה בדיירים אשר תלויים ואוהבים אותך ובטח ובטח אמא שלנו. ועל כך אנו מודים לך.

טניה היקרה,
הכרנו אותך רק בקצרה, לצערנו המחלה תקפה ובית האבות נסגר אך אנו מודות לך מאוד על הטיפול המסור, הנאמן והמקצועי באמא שלנו ושמחות מאוד כי לא הרמת ידיים בחודשים האחרונים והקשים אותם אנו עוברים וכי אמא שלנו אשר לעתים קוראת לך הג'ינג'ית – רואה אותך מידי יום ביומו במחלקה ועל כך תודה רבה.

שאפיק היקר,
הכרנו אותך רק לזמן קצר אך זה הספיק לנו כדי לראות כמה אתה מקצועי וכמה אכפת לך מהדיירים. כבר ביום הראשון בו הגעת למחלקה ביקשתי (דפנה) ממך עזרה והאמת זה בכלל לא מובן מאליו כי תעזוב את שעשית ותגיש לי ולאמא שלי עזרה ועל כך אנו מודות לך מאוד ותודה לך.

דאנג'י היקר,
ראינו אותך רק פעם אחת ובניגוד ליתר המטפלות והמטפלים איננו מכירים אך לעומת זאת שוחחנו מספר פעמים בטלפון והתרשמנו מהאנרגיות החיוביות ומצב הרוח הטוב והנעים כל פעם אשר אנו משוחחים בטלפון. תודה רבה לך כי אתה מטפל באמא היקרה שלנו בנאמנות ואנו מאוד מאוד מקוות כי תמצא את הדרך בכדי להיות חלק  בלתי נפרד ממחלקת הדס. תודה רבה.

צוות יקר ,
אנו מקוות כי הצלחנו להעביר ולו במעט את אשר אנו חשות כלפי כל אחת ואחד מכם.

תודה ענקית עבור הכל
ומי ייתן ורק בריאות ואושר יהיו מנת חלקכם.
מרים קרן,
דפנה וענת קמינגר.

מכתבים
נוספים

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן