חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

מכתב תודה מבנה של אנט בוזגלו

אימי אנט בוזגלו נכנסה לבית לאזרחים ותיקים לפני חודשיים לערך ומרוב חששות לא ידעה נפשי מנוח.

 אך במהרה הכל התפוגג וההרגשה השתפרה תוך זמן קצר מאוד עד כדי היותי מרגיש כלק מן הבית לאזרחים וותיקים כאשר האחראים לכך הם חד וחלק צוות העובדים המסור , המדהים שיש פה.

 נתחיל מגילה שמכניסה אורחים מהשניה הראשונה ומסבירה פנים למופת , אמינה , חמה ולבבית עם מקצוענות ללא פשרות , אמינה ברמות על והיא למעשה הפנים הכי יפות שיכולתם לבקש.

 אומר שהמנהל צביקה עם היושרה , האמינות , הרצון לסייע , הפתרונות לכל , האהבה שלו למקום ולעבודה מורגשת וגורמת לך להרגיש הכי בטוח בעולם .

 גלית זה סיפור אהבה לדעתי בינה לבין המטופלים , החיוך של אימי שגלית לצידה , הדאגה שלה לכל הפרטים , לא יכולנו לבקש יותר גלית אחות למופת .

 ורה ושאר הטפלים האישיים שיסלחו לי שאיני זוכר עדיין את שמם בעפ , הם פשוט חביבי ליבנו , בפשטות שלהם , בטיפול המסור , בחיוך ששוה מיליונים וגם בקשיים הם פשוט עומדים בכל ועל כך מגיע להם שאפו .

 לשומרים שמגלים הבנה ואיכפתיות בביקורים אין מילים .

 לרופא , לפיזיוטרפיסט למטפלים בעיסוק שניכרת עבודתם שאנו פוגשים את אימנו ובזמן קצר  כל כך, אנו אומרים תודה ענקית על שליחות מדהימה .

 ואחרונה אחרונה חביבה לעמוד התווך של המחלקה זוהי יעל , שעושה פלאים בקשר שלנו עם המקום והצוות , למען אימנו , יעל היא מקצוענית ברמה וגם הקשר שלה עם גלית מניב פירות טובים , אלופה.

 לא הזכרתי את מנהל האבטחה ואת אם הבית שגם יצא לי לשוחח עימם ואת בנות המשק עם היצירות , אנשים מדהימים שניכר מדברם שעובדים עם הלב וגם בשוטף מתעניינים ומראים אכפתיות , באמת באמת בלי עין הרע שתמשיכו ככה ותצעדו אט אט תוך שמירה על מקום טוב בעשייה בתחום יקר וחשוב .

אם לא הזכרתי מישהו אז הנני מתנצל ופשוט אני מודה מודה שיש כאלה אנשים שהשליחות היא בדמם והעשייה פשוט מדהימה .

ת ו ד ה ! ! !

 שלומי בזק

מכתבים
נוספים

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן