חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

מכתב תודה ממשפחתה של צילה רבינוביץ

שלום מר קוסטה,

אין ספק שאחרי יותר משלוש שנים, המחלקה הפכה למשפחה החמה, המלוכדת והתומכת שלנו.

אמא נפלה לפני שבועיים וחצי והיתה במיון. הכל ב"ה תקין, אך מאז, התקשתה לחזור לעצמה (כעת היא בשיפור גדול).

אין מילים בפי להודות לכל אחד מאנשי הצוות על האיכפתיות, המקצועיות והטיפול המסור באמא תמיד ובמיוחד בשבועות האחרונים.

ד"ר אדוארד טילפן אלי מיוזמתו לעדכן במצב העכשווי ובצפי לעתיד..

סילבנה היקרה, אישה חכמה, שמנהלת את המחלקה ביד רמה, במקצועיות ללא רבב ובלב חם, מכיל ותומך.
אחות שרואה במטופלים כאילו הם בני משפחתה וכולם, עד האחרון, אהובים ומכובדים. מלבד היותה אחות לעילא, סילבנה אישה אמפתית ברמות על. היא נהדרת ומיוזמתה, מטלפנת ובאה לעדכן.

סבטלנה, האחות המקצועית והחמה, כבת משפחה לנו, מספרת תמיד מה אמא אכלה, כיצד ישנה וכמה התקדמה. סבטלנה אופטימית ויודעת לומר את המילה החמה שתסיר דאגה מליבנו.
לבקשתי, סבטלנה שולחת תמונות רבות של אמא במחלקה, בפעילויות המגוונות. התמונות הללו מועברות מיידית לבני המשפחה ומשמחים אותנו מאוד.

פרחיה האהובה והצדיקה, שצריך לשכפל עשרות כמוה, מנהלת את הפעילויות הרבות, היצירתיות והמחכימות ועושה כ"כ הרבה מעבר לדרישות התפקיד.
מביאה עוגות ומאפים מעשי ידיה מביתה למטופלים ( מדי שבוע. לא ייאמן!). דואגת לחפצים ולצרכים שונים של האנשים ומביאה הכל מביתה למחלקה. במילותיה: "זה הבית שלי"..
פרחיה דואגת לגיוון הפעילויות. סיפורי החסידים והחידונים הלשוניים והחשבוניים שלה, ברמה גבוהה והמטופלים אינם רוצים להפסיק..
שיעורי כלכלת הבית והבישול של פרחיה, הם שם דבר בין המחלקות. אנו שואלים תמיד מתי יפתחו קייטנה ופעילויות גם לבני משפחות המטופלים בניהולה.. היא חד פעמית.

המטפלות והמטפלים; אסמרה, מוחמד, נורמלה, אמינה, פימה והמטפל הרוסי, יחידי סגולה. הם מלאי כבוד, חיוך תמידי וחיבוק, רצון לעזור, אהבה ודאגה אמיתית לאנשים שבטיפולם. אנשים מכובדים, טובים, מקצועיים ויקרים.

אנו חשים שהמחלקה מוצלחת ביותר. מחלקת אודם היא משפחה חמה ומלוכדת וכל האנשים בה אהובים עלינו מאוד.

נריה הפיזיותרפיסט, מדהים. הלוואי ויכל להגיע כל יום. המטופלים כ"כ שמחים בבואו. הוא עושה עבודה פרטנית וקבוצתית מגוונת וברמה הגבוהה ביותר. נריה הרבה מעבר לכך, ביחסו החם והאישי, כשעוזר לאנשים במחלקה להניח או להוריד תפילין בבוקר, מביא להם את מבוקשם ותומך בהם בדרך לחדרם. איש מקצועי ואהוב.

בהזדמנות זו, תודה למטפל רוני היקר (שלעיתים גם שומר), שליווה את אמא בדאגה ומסירות לביה"ח והיה איתה שעות ארוכות ( מהצהרים ועד מאוחר בלילה בצאת השבת), הכין לה שתיה, הושיב, השכיב, לקח והביא מבדיקות, במסירות ודאגה לכל צרכיה.

אני רוצה להודות גם לשרה מהמשרד ולאביגיל מנהח"ש, על העזרה והאיכפתיות התמידית. הן הופכות כל בעיה לפתרון קל ומוצלח וכל זה, בחיוך ובמהירות.

תודה לכולכם על החום, התמיכה והאיכפתימות, ברוכים תהיו.

בברכה,

מיכל מינרבי
(בת ואפוטרופוס לצילה רבינוביץ, אודם)

מכתבים
נוספים

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן