חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

תודה ממשפחתה של ילנה מצישין

צביקה שלום,

שמי מאי מאידמן, הבת של ילנה מצישין שהשתחררה היום לאחר חודש וחצי שיקום במחלקה השיקומית בוותיקים. 

אמא הגיעה בתאריך 10/11/2022 ישר מאישפוז של חודש במחלקה פנימית בבלינסון. 

אמא שלי מתמודדת עם סרטן ריאה שלב 4 כבר 4 שנים בגבורה, אושפזה בעקבות סיבוכי כימותרפיה ועברה באשפוז אירוע מוחי קשה עם פגיעה בצד שמאל (יד ורגל), עברה גם קורונה ועוד חיידק במחלקה בבית חולים, אמא גם ירדה 10 קילו והגיעה בתת משקל של 46 קילוגרמים ומצב פיזי ונפשי קשה מאוד, בכל זאת היא רק בת 62. 

ולמה אני כותבת את זה? כי אני רוצה שתדע שאחרי כל מה שהיא עברה, היא יצאה היום על שתי רגליים עם חיוך ושני קילו יותר וזה בזכות הצוות המדהים שיש במחלקת שיקום, פיזיוטרפיה וריפוי בעיסוק!

אני רוצה להגיד תודה לאח האחראי איברהים, בחור משכמו ומעלה שתמיד היה זמין לי בנייד, קשוב ומוכן לעזור בהכל. הוא התייחס אלי כמו לאחותו ולאמא שלי כאילו היא שלו! נתן את כל כולו!!!

אני רוצה להגיד תודה למוסטפא, הוא בחור יחיד ומיוחד! תמיד שמח, תמיד רוצה לשמח ולעזור! והוא עזר לאמא מאוד, עבד איתה על היד, הכיר לנו מכשור מיוחד ועזר לנו להתאים את הבית! מעבר לזה הוא היה איש שיחה של אמא ושיפר לה כל בוקר את המצב רוח! הוא האמין בה כל כך עד שהיא האמינה בעצמה כמוהו! הוא נכס אמיתי!!!

אני רוצה להגיד תודה לפיזיוטרפיסת פדחי! הוא לא ויתר לה! הוא הצחיק והקשיב לה, הוא נתן לה אמונה והיא קמה מהכיסא כבר אחרי שבוע! הוא חיזק אותה נפשית ופיזית, הוא עזר לנו למצוא ציוד פיזיוטרפי מקצועי ותמיד קיבל אותנו בברכה וחיוך! מאוד מקצועי הבחור הזה, תשמרו עליו!

אני רוצה להגיד תודה למעיין קלינאית תקשורת, לא עבדנו הרבה יחד אבל היא כל כך רצתה והייתה נחושה לעזור! בחורה שהיא קרן אור במקום הזה, שלא תמיד קל להיות בו, היא מהממת, קשובה, נחמדה ומצחיקה לצד זאת גם רצינית ומקצועית מאוד ושמה לב לפרטים עם המון סבלנות! 

אני רוצה להגיד תודה על כל הצוות אחים ואחיות, כוח עזר ועוד שעושים את עבודתם בדרך הטובה ביותר. 

מאחלת צמיחה והצלחה לצוות האהוב שלי בשיקום וותיקים, תשמור עליהם הם הנכס שלך!

בברכה ובריאות איתנה

מאי וילנה

מכתבים
נוספים

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן