חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

תודה מתמירה פדרמן לנג

שלום לכולכם.

שמי תמירה לנג תושבת מטולה ורציתי לספר לכם על בית מופלא שנקרא עטרת רימונים בבני ברק.
הגעתי אליו כמו בחיים עצמם במקרה,אמא היתה אמורה להגיע לבית סיעודי אחר ומסתבר שאף שסוכם לא שמרו לה מקום, ואז כמו שנרשם בכוכבים הגעתי לפגישה עם רינה, פגישה עניינית מאירת פנים, סיבוב במחלקות להכרות וההתרשמות היא מופלאה.

אמא הגיעה לעטרת רימונים והתקבלה למחלקת ספיר בסבר פנים יפות לחדר מטופח ונקי עם דיירת נוספת. סדר היום הצוות הייחודי והמקצועי עם הר של סבלנות עזר לאמא להסתגל וטיפל בה במסירות אין קץלא ברור מאליו.

הגעתי בכל פעם והופתעתי שוב ושוב מכל פרמטר, ניקיון צוות ,אווירה טובה ובעיקר לראות את השיפור והשמחה אצל אמא שלי שמצבה הוא מורכב וקשה. אבא שלי ביקר כמעט כל יום והתקבל על ידי הצוות באהבה ובכבוד.

אבי חלה ונזקק להוספיס ושוב רינה הנדירה קיבלה אותו במיידי למחלקת סיעוד מורכב בשכנות לאמא. הוא נפטר תוך שבועיים, כשהוא עטוף חמלה דאגה ואהבה מן הצוות לנצח יהיו בליבי על רגעי החסד הללו. אמא כמו שידעה שמעה את קריאתו של אבא ונפטרה גם היא בהפרש של שלושה שבועות. גם היא נעטפה באהבה מסירות ורוך עד נשימתה האחרונה.

אין לי מספיק מילים לתאר את הערכתי לבית המיוחד הזה, מאחלת למי שמתלבט להגיע,להיות סמוך ובטוח שהטיפול הוא בסדר גודל שאין לתאר ושיקירינו מצויים בבית פשוטו כמשמעו, אני והורי זכינומאחלת לכולנו בריאות איתנה אושר ושמחות.

ממליצה בחום ומכל הלב אין דברים כמו עטרת רימונים.
בברכה ובכבוד רב
תמירה פדרמן לנג.

מכתבים
נוספים

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן