חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

רשת ביחד בעיתות מלחמה

הבטחת טיפול ובטיחות ברשת "ביחד" בזמן המלחמה בישראל

ישראל עוברת כעת מלחמה קשה שלא ידענו כמותה, המצב במדינה מערער את יציבותם של האנשים החזקים ביותר, כל שכן של האוכלוסייה המבוגרת שהמתקפה הזאת הגיעה כשהם במצב נתמך ונזקק עם מחלות זקנה שונות ויכולת קוגניטיבית מועטה. בזמנים מאתגרים אלה, חיוני להכיר בתפקיד רב הערך שממלאים בתי אבות ומרכזים גריאטריים, המהווים עמודי תווך של תמיכה ובטיחות לתושבים קשישים, המבטיחים את שלומם גם בעתות מלחמה.
מאז פרוץ המלחמה, רשת "ביחד" פועלת באופן אינטנסיבי להבטיח את שלום דיירי הבתים והצוות המטפל, הרשת ממשיכה לספק שירות מלא וייעוץ והכוונה באופן מוגבר . בטיחות דיירי הרשת היא בראש, הן בפן הפיזי והן בפן הנפשי ואנו עושים כל שביכולתנו לשמר שגרה ועשייה.

צוות מחויב:
הלב והנשמה של רשת "ביחד" הם הצוות המסור שלה. מאומנים לספק טיפול איכותי, אנשי מקצוע אלה עושים מעל ומעבר כדי להבטיח את הנוחות והביטחון של הדיירים. בזמן מלחמה, המחויבות של הצוות היא בלתי מעורערת, הם פועלים ללא לאות כדי לשמור על תחושת נורמליות, לספק תמיכה רגשית ולהציע את הטיפול הרפואי הדרוש לקשישים.
הרשת מעסיקה עובדים שעברו הכשרה מקצועית, בעיקר למקרי חירום, למען השקט שלכם .
כל העובדים ללא יוצא מהכלל קשובים לצרכי המערכת, מגיעים ברציפות ונותנים 120% מעצמם.

מרחבים מוגנים:
מוסדות הרשת חדישים מה שהופך כרבע משטח המחלקות למרחב מוגן, כל מחלקה כ – 240 מטר. לצערנו יש להנהלת הרשת וותק רב בנושא מלחמות, עוד ממלחמת המפרץ דרך לבנון השנייה וכל הסבבים בעזה, אנחנו למודי דרך וכל הצוותים עברו הדרכה איך להתנהל במצב ומקבלים הנחיות שוטפות כיצד להתנהל בכל מצב. הנהלת הרשת נמצאת בקשר יום יומי עם חמל משרד הבריאות ויחד עוזרים למאמץ המלחמתי בפינוי קשישים מאזורי לחימה.  


 תמיכה רגשית:
מלחמה וסכסוך עלולים לגבות מחיר מבריאות הנפש, במיוחד עבור אוכלוסיות חלשות כמו קשישים. אנו מכירים בכך ומעניקים לא רק טיפול פיזי אלא גם תמיכה רגשית. אנשי מקצוע מיומנים זמינים להציע ייעוץ, חברות ונוכחות מרגיעה כדי לעזור לתושבים להתמודד עם העומס הרגשי של זמנים מאתגרים אלה.

טיפול רפואי:
בתי הרשת מצוידים לטפל במצבי חירום רפואיים ביעילות. הצוות מיומן היטב לספק סיוע מיידי, לתת תרופות וליצור קשר עם משאבים רפואיים חיצוניים בעת הצורך. מחויבות זו לבריאות מבטיחה שהדיירים יקבלו את הטיפול שהם צריכים, גם כשהזמנים פחות אידיאליים.

מעורבות קהילתית:
מעודדים את הדיירים לתקשר זה עם זה ולשמור על תחושת קהילה בתוך בתי האבות. פעילויות משותפות, אירועים חברתיים ודיונים קבוצתיים עוזרים להפיג מתח וטיפוח תחושת הביחד בזמנים קשים אלו.

משפחות יקרות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שאלה או חשש שעולה לכם, אנו ממשיכים לספק סטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים של טיפול והכלה גם בזמנים אלו.
כוחנו באחדותנו 💙

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן