חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

WhatsApp Image 2023-08-06 at 13.25.07

כל היתרונות למעבר לבית אבות במרכז בקרבת הילדים

כשמגיעים להחלטה לטפל בהורים מחוץ לבית, בין אם זה בבית אבות, דיור מוגן או מרכז גריאטרי, צריך לקחת בחשבון מספר רב של שיקולים שיהפכו את המעבר ליעיל, בטוח ומשמח עבורם. בחירת בית אבות באזור המרכז מביאה איתה מספר יתרונות הן לדיירים והן למשפחותיהם ומבטיחה בחירה מושכלת ומיטיבה, להלן היתרונות:

שירותי בריאות איכותיים: מרכז הארץ ידוע בשירותי הבריאות המתקדמים שלו ובכמה מהמתקנים הרפואיים, בתי החולים והמומחים הטובים בישראל. דיירי בתי אבות באזור יכולים לקבל גישה לשירותי בריאות מובילים ולאנשי מקצוע רפואיים בזמינות גבוהה.
היכרות לכל החיים: לקשישים שבילו את רוב חייהם באזור המרכז ובאזורים סמוכים, שהייה באותו אזור יכולה לסייע בשמירה על תחושת היכרות, ביטחון ונוחות.
נגיש לביקורי משפחות: מיקום מרכזי פירושו שבית האבות צפוי להיות קרוב יותר למוקדי תחבורה מרכזיים, כגון רכבות, אוטובוסים וכבישים מהירים, מה שמקל על בני המשפחה לבקר את יקיריהם באופן קבוע. זמן נסיעה מופחת יכול להוביל לביקורים תכופים יותר, ליווי ומתן תמיכה רגשית.
הספרות המקצועית מספרת לנו כי בעת זקנתנו אנו מתקרבים לילדנו ואנו מחפשים את הקרבה לילדים שגרים באזור המרכז , קירבה זו מאפשרת לשלב בין שתי הגישות של טיפול מקצועי ותמיכה משפחתית. המעטפת המשפחתית הינה קריטית במעבר למסגרת מוסדית והיכולת להוציא את ההורים אפילו לארוחת שישי או לטיול אחר"צ עם הסבא והביטחון הרפואי והטיפול הסעודי הצמוד מאפשרת גם לילדים להמשיך באורך חיים תקין וגם להתכבד במצוות כיבוד אב ואם כפי שהיו רוצים.
מעורבות חברתית מוגברת: להיות במיקום מרכזי פירושו לעתים קרובות להיות קרוב יותר לאזורים מאוכלסים, בהם יש סבירות גבוהה יותר לאירועים קהילתיים, פעילויות תרבותיות ומפגשים חברתיים. לתושבים עשויות להיות יותר הזדמנויות לתקשר עם הקהילה המקומית, מה שיכול לשפר את הרווחה הכללית ואת תחושת השייכות שלהם.
זמינות שירותים ומתקנים: באזורי המרכז יש בדרך כלל תשתיות מפותחות היטב, המציעות גישה נוחה לשירותים ומתקנים שונים, לרבות מתקנים רפואיים, מרכזי קניות, מסעדות ומקומות בילוי. זה מבטיח שלדיירים תהיה גישה לכל מה שהם צריכים לחיים נוחים ומספקים.
הזדמנויות תרבות ופנאי: אזור המרכז ידוע בסצנת התרבות העשירה שלו, עם מוזיאונים, תיאטראות, גלריות ואירועי תרבות לרבות חופים יפהפיים, פארקים ואזורי פנאי לקשישים לחקור ולעסוק בפעילויות שונות.
מעורבות חברתית: מגורים באזור המרכז יכולים לספק לקשישים הזדמנויות רבות לאינטראקציה חברתית. ישנם מספר רב של מרכזים קהילתיים, מועדונים ופעילויות בעלות אוריינטציה למבוגרים שבהם הדיירים יכולים להתחבר לאנשים בעלי דעות דומות.

חשוב לציין כי בחירת בית האבות המתאים דורשת שיקול דעת מדוקדק של צרכים, העדפות ושירותים זמינים. משפחות צריכות לערוך מחקר יסודי, לבקר במתקנים פוטנציאליים ולהשתתף בשיחות עם הצוות והדיירים כדי להבטיח שהבית הסיעודי הנבחר מתאים ביותר לדרישות הספציפיות של יקיריהם.
היבט נוסף בבחירה מסגרת המשך להורים היינו הרצף הטיפולי במקום שנבחר, חשוב להשתדל שיהיה להורינו את כלל המחלקות הקיימות, עצם המעבר שהינו קשה בפני עצמו כל שכן במידה ותהיה החמרה נצטרך להעבירו למסגרת אחרת לכן בעת הבחירה אנו נשתדל כי באותה מסגרת יהיו כלל המחלקות הרלוונטיות והעתידות במידה ונצטרך.
ברשת "ביחד" במסגרות הקיימות באזור המרכז: מוסד עטרת רימונים ומרכז סיעוד וותיקים קיימות כלל המחלקות וישנו רצף טיפולי מלא, כמו כן ברשת "ביחד" המוסדות בעלי אישור מתן אנטיביוטיקה לווריד במידת הצורך דבר אשר מאפשר תחילת טיפול מידי במחלקה במקום שליחה לבית חולים עם כלל הבעיות שקיימות שם.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן