חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

WhatsApp Image 2023-06-22 at 12.46.41

המעבר לבית אבות

המעבר לבית אבות הינו תהליך משמעותי ומאתגר רגשית הן עבור הדיירים והן עבור משפחותיהם, תמיכה בתהליך הזה משמעותית להתאקלמות מיטבית, הצלחת המעבר וההשלמה איתו. חשוב לטפל בחששות, לתמוך ולהכין תוכנית מסודרת שתבטיח תהליך חלק ונעים.

להלן מספר שיקולים מרכזיים עבור הדיירים ומשפחותיהם בעת המעבר לבית אבות:
תקשורת:
תקשורת אפקטיבית הינה חיונית כדי לתת מענה לכל דאגה או שאלה שיש לדיירים ולמשפחותיהם. בית האבות יספק מידע ברור על המקום, השירותים ושגרת היום שקיימת בו. ערוצי תקשורת קבועים, כגון פגישות או עדכונים, יכולים לסייע למשפחות להישאר מעודכנים ומעורבים בתהליך הטיפול ובשגרת חייהם של יקיריהם ולתת ביטחון ויציבות לדיירים.

ביקורים במקום:
לפני המעבר, רצוי להביא את הקשיש לסיור בבית האבות. זה מאפשר לחוש את הסביבה, לפגוש אנשי צוות ולקבל תחושה של האווירה. לאחר הסיור הקשיש ומשפחתו יכולים להרגיש בנוח יותר עם ההחלטה שלהם ולהבין טוב יותר למה לצפות.

תוכניות טיפול אישיות:
תוכניות טיפול המותאמות אישית לכל דייר, תוך התחשבות בצרכיו, העדפותיו ודרישותיו הרפואיות הספציפיות, מסייעות מאוד לתהליך הקליטה והשגרה בהמשך. שיתוף הדיירים והמשפחות בתוכניות הללו יכול לספק ביטחון ותחושת שליטה על הטיפול בהם.

תמיכה במעבר:
בית האבות תומך במעבר הדיירים, זה עשוי לכלול הקצאת איש צוות מקשר, ארגון פעילויות חברתיות, טיפוח קשרים ומתן תמיכה רגשית במהלך תקופת ההסתגלות.

מעורבות משפחתית:
שמירה על מעורבות המשפחה חיונית לרווחת הדיירים. בית האבות רואה בביקורי משפחות נדבך חשוב ומשמעותי המעניק ביטחון ומעטפת תומכת, ניתן להשתתף בפעילויות וליצור קשר עם אנשי הצוות השונים. קווי תקשורת פתוחים בין בית האבות למשפחה יכולים לסייע בטיפול בכל חשש ולהבטיח מענה לצרכי הדייר ולהעניק לו ביטחון.
חשוב לזכור שהחוויה היא סובייקטיבית ויש לקחת בחשבון העדפות ונסיבות אישיות. על ידי טיפול בחששות, טיפוח תקשורת פתוחה ומתן תמיכה, ניתן לעזור לדיירים ולמשפחות להשלים את המעבר בצורה חלקה יותר ולהסתגל לסידורי החיים החדשים שלהם.
רשת בתי האבות "ביחד" ידועה במחויבותה למתן תמיכה מקיפה לאורך כל תהליך המעבר לבית אבות, לדיירים ולבני משפחותיהם. עם התמקדות חזקה באמפתיה ובטיפול מותאם אישית, "ביחד" מבטיחה שגם הדיירים וגם משפחותיהם ירגישו נתמכים ומוערכים בשלבים רגישים אלו של החיים.

מעבר חלק:
מתוך הכרה בכך שמעבר לבית אבות הינו שינוי משמעותי בחיים, "ביחד" שמה דגש רב על הקלת המעבר לדיירים. אנשי הצוות של הרשת עברו הכשרה לטפל בהיבטים הרגשיים והמעשיים של המהלך, על מנת להבטיח שהדיירים ירגישו רצויים, נוחים ובטוחים בסביבת המגורים החדשה שלהם.

תכניות טיפול פרטניות:
לכל דייר יש צרכים והעדפות ייחודיות. לכן, ברשת "ביחד" נותנים עדיפות ליצירת תוכניות טיפול מותאמות אישית לדיירים. תוכניות אלו מביאות בחשבון לא רק את הדרישות הרפואיות של הדיירים אלא גם את העדפותיהם האישיות, התחביבים והאינטראקציות החברתיות שלהם.

תמיכה משפחתית:
"ביחד" מבינה את חשיבות התמיכה במשפחות הדיירים במהלך קליטתם ושהותם. הרשת מציעה סיוע מקיף, כולל עדכוני תקשורת שוטפים, גישה לשירותי ייעוץ ותמיכה בשכול בעת הצורך. על ידי שיתוף פעיל של משפחות בקבלת החלטות ומתן תמיכה רגשית, "ביחד" מבטיחה שהמשפחות ירגישו מיודעות, מטופלות ונתמכות במהלך שהות יקיריהם.

רשת בתי האבות "ביחד" עושה מעל ומעבר כדי לסייע לדיירים ובני משפחותיהם במהלך המעבר לבית אבות, להתכונן לשגרת חיים חדשה ולהעניק תמיכה מקיפה לאורך כל הדרך. עם התמקדותם בטיפול אישי מותאם, חמלה ושיתוף פעולה, "ביחד" מציבה רף גבוה לטיפול ותמיכה איכותיים בתחום בתי האבות.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן