חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

unnamed (1)

פעילות טיפולית לשיפור איכות החיים של הדיירים הוותיקים

מדי שבוע מגיע מאלף חיות אשר בבעלותו פינת חי המכילה כ-100 חיות שונות, ממני זוחלים ועד מיני עופות, כלבים, חתולים וכו' לבתי הרשת,  לבית האבות "מרכז סיעוד וותיקים" בבני ברק.

מאלף החיות מגיע בכל פעם עם חיות שונות ומקיים פעילות הסברה על החיות, אופן חייהם בטבע ועל ההשפעה של גידולם בשבי (מבוייתים).הדיירים מלטפים במהלך הפעילות את החיות השונות, הפעם הוסבר על תוכים.נעשו מחקרים רבים על השפעת השהייה במחיצת חיות על הגיל השלישי, והוצג כי השהייה במחיצתם תורמת לשיפור איכות החיים של המטופלים גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. בעלי החיים מסייעים לתחושת ביטחון, שיפור יכולות מוטוריות וקוגניטיביות, שיפור התפקוד החברתי וכן הפגה של תחושת הבדידות אצל הקשיש.לקשישים הסובלים מהידרדרות ביכולת התקשורת ומירידה קוגניטיבית, ישנה חשיבות רבה ליחסים עם בעלי החיים. הקשר עם חיית המחמד גורם לקשישים להיות חשופים למגוון גירויים כמו: מגע, קול, ריח, תנועה ועוד.

גירויים אלו הוכחו כמעניקים לקשישים עניין נוסף בחיי היומיום ומסייעים בהאטת הידרדרות מצבם הקוגניטיבי, מפחית את הפרעות השינה, את אי השקט ואת הנטייה להתנהגות אגרסיבית אצלי חולי הדמנציה, מפחית את השימוש בתרופות פסיכיאטריות אצל חולי אלצהיימר ותורם לתחושת ביטחון ורוגע.נוכחותם נותנת לדיירים תחושה ביתית וחמה ומספקים להם תחושות רגשיות שאינן חווים בדרכים אחרות.

רשת ביחד מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים באזור המרכז והשרון , בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים. הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה. הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות, ולכולם מכנה משותף של טיפול מסור ומקצועי. כמו כן, מחלקות המיועדות לתשושי נפש, דמנציה, אלצהיימר, מחלקות סיעודיות מותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד  לציבור הדתי .

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן