חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

79215362342111bb5b5

קליטת דייר חדש

קליטה נכונה תשפיע לטובה על כל תקופת ההסתגלות של הדייר

כל דייר חדש במרכז סיעוד ותיקים, עובר אבחון, הערכה ותהליך קליטה ידידותי ומעמיק, שמטרתו התאמת הטיפול המתאים,והענקת תחושה נעימה ובטוחה, למעבר חלק ככל האפשר.

הקליטה כוללת בדיקת רופא, אח מוסמך, פיזיותרפיסט, קלינאית תקשורת, עובדת סוציאלית, מרפא בעיסוק ותזונאית.מתקיים בירור מעמיק של ההיסטוריה הרפואית ושל מצבו התפקודי של הדייר,ובהתאם מתבצעת התאמה של עזרים פיסיים הניתנים לו במקום, במידות המתאימות לו.

כמו כן, מתחיל בירור אודות התרופות שנוטל הדייר, ובמידת הצורך נעשים שינויים שמטרתם איזון תרופתי מיטבי תחת מעקב צמוד.העובדת הסוציאלית דואגת לרווחת המטופל על פי צרכיו הספציפיים וצרכי משפחתו, וכן מסייעת בהליכים הביורוקרטיים מול הרשויות.

דייר חדש מקבל תשומת לב מיוחדת מאנשי הצוות עם קליטתו, ונעשה מאמץ מיוחד לשלבו בפעילות השוטפת במחלקה,הכוללת פעילויות ריפוי בעיסוק, התעמלות קבוצתית ופעולות פנאי ותרבות שונות.כמו כן, נעשה מאמץ להתאים את מנות האוכל של הדייר להרגליו ולטעמו, נוסף על ההתאמה המקצועית שנעשית על פי הצרכים התזונתיים שקבעה התזונאית.

צוות המחלקות במרכז סיעוד ותיקים מיומן בהתאמת שותף לחדר, ועושה כל מאמץ לסייעבתהליך ההיכרות וההשתלבות החברתית בהתאם ליכולתו ורצונו של הדייר.

משפחת הדייר מוזמנת לבקרו ולשהות במחיצתו כפי רצונה, בכל ימי השבוע ולאורך כל היום, בין השעות 8:00 – 20:00.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן