חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

WhatsApp Image 2024-01-08 at 10.36.40

תפילה לשלומם של בני משפחת ביבס החטופים בעזה

באירועים המחרידים של ה- 7 באוקטובר 2023, במהלך המתקפה הפתאומית והקטלנית של חמאס על ישראל, מצאה את עצמה משפחת ביבס מקיבוץ ניר עוז לכודה בציפורני הטרור. שירי וירדן ביבס, יחד עם שני ילדיהם הקטנים, אריאל בן ה-4 וכפיר בן ה-9 חודשים, נחטפו ללא רחמים על ידי מחבלים חמושים של חמאס. כפיר הוא השבוי הצעיר ביותר שנחטף על ידי חמאס באותו יום גורלי.

המאמצים להבטיח את שחרורם של שירי וילדיה במהלך המשא ומתן להפסקת האש בין ישראל לחמאס לא צלחו ולא העלו דבר. חמאס טען כי בני המשפחה מצאו את מותם בתקיפה אווירית ישראלית, אך התעוררה ספקנות כי חמאס מפעיל לוחמה פסיכולוגית. משפחת ביבס, שהופנתה לאור הזרקורים הבינלאומי, הפכה לסמל נוקב בשיח העולמי והוסיפה רובד נוסף של מורכבות ומשקל למצבה הטרגי ממילא.

שירי ביבס, במקור ממוצא ארגנטינאי ובעלה ירדן, שהתגוררו בקיבוץ ניר עוז, היו בלתי נפרדים מילדיהם אריאל וכפיר. הוריה של שירי, שגרו גם בניר עוז, נרצחו במתקפה האכזרית. הנראות הבינלאומית של משפחת ביבס, במיוחד באמצעות סיקור תקשורתי, הפכה אותם לבעלי ערך גבוה בזירה העולמית.
במסגרת פעימות השחרור הראשונות קיבלו קרובי המשפחה הודעה מצערת על כך ששירי וילדיה לא ישוחררו בפעימות אלה, ההודעה התקבלה בקרב המשפחה באופן קשה מאוד: "אנחנו בסערת רגשות. תמיד היינו בעלי תקווה, אבל כדי לשמור על שפיות לא בנינו על זה יותר מדיי".

התמונה הייחודית של אם שנחטפה עם שני ילדיה הצעירים בעלי השיער הג'ינג'י הותירה חותם בל יימחה בלב של כולנו.

בחודש דצמבר קלט בית אבות "עטרת רימונים" את יחיאל הלוי, סבא של ירדן ביבס, סבא רבא של אריאל וכפיר ביבס, לאחר שקיבל החלטה לעבור לבית אבות. יחיאל המתגורר באשקלון עבר לגור עם בנו בכפר סבא לאחר מתקפת הטרור ב 7.10.23 וכעת נקלט באהבה בבית האבות.

חברי הקהילה מאשקלון, בה התגורר יחיאל, התכנסו להתפלל לבריאותה ולשלומה של משפחת ביבס המוחזקת בשבי חמאס. התפילה, שנערכה לאחר תפילת הערב, הביעה איחולים עמוקים לחזרה לשלום של משפחת ביבס ושל כל השבויים המוחזקים באחיזה מרושעת של איבה בעזה.
הצוות ב"עטרת רימונים" נערך לקליטתו של הסב, תוך מענה רגיש ואמפטי למצב הבלתי נתפס הזה. כולנו מברכים את בואו של יחיאל עם רצון גדול ותקווה להקל על הלב הדואב. מתפללים יחד איתו לחזרתם של יקיריו וחזרתם של כל החטופים לשלום במהרה, כן יהי רצון.

מייחלים בתקווה ותפילה גם לחזרתם, בריאים בגופם ונפשם, של כל החיילים וכוחות הביטחון .

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן