חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

25.1

"אובי" מערכת אינטרקטיבית לשיפור יכולות קוגניטיביות של בני הגיל השלישי ברשת "ביחד"

במהלך מגפת הקורונה במהלכה  חלה ירידה ביכולות קוגניטיביות של בני הגיל השלישי. 

אובחנו בבתי האבות  יותר מ-10,000 מקרי דיכאון ונסיגה קוגניטיבית אצל קשישים מאז שנכנסו לבידוד וסגר. הנתונים מעידים על :  5,000 מקרי דיכאון, 5,800 מקרים של נסיגה קוגניטיבית. 

חברת  אייקליק יזמה פיתוח של מערכת משחק אינטראקטיבית  בשם "אובי" לבני הגיל השלישי המסייעת  לשפר יכולות קוגניטיביות של דיירי בתי אבות ברשת "ביחד". 

תקופת הקורונה הוכיחה שמבוגרים  בבתי אבות עשויים לסבול מ-•בידוד חברתי, •הידרדרות פיזית וקוגניטיבית, •דיכאון, •עומס על הצוות המקצועי שמתקשה לתת להם את תשומת הלב  הראויה. •ניתוק מאינטראקציות חברתיות שהיו מורגלים בהם.

חברת אייקליק פיתחה את "אובי" מערכת משחק אינטראקטיבית המותאמת לגיל השלישי במערכת 86 משחקים בצבעים מרהיבים מוקרנים על משטח קיים, כמו שולחן או רצפה, ומעודדים חשיבה אסטרטגית, ביצוע פעולות מוטוריות ב-4 גפיים, תנועה, חברות ושימוש ביכולות קוגניטיביות.  המשחקים ברמות קושי שונות על מנת לאפשר לדיירים במצבי בריאות שונים לשחק וליהנות מהמערכת, מלא בתנועה ובצליל, ומושך את הדיירים לשחק , ליהנות מחוויה חברתית ולהתחרות האחד השני, ומסייעים בשיפור איכות חייהם של בני הגיל השלישי. המשחק מתאים לדיירים עצמאיים, סיעודיים ותשושי נפש כאחד .לכן נבחרה לשפר יכולות קוגנטיביות של דיירי בתי האבות ברשת ביחד בבני ברק וקדימה.

יתרונות אובי : הפעלה קוגניטיבית דרך משחק,  מעודד תנועה ואינטרקציה חברתית, מתאים לכל משטח וחלל, פשוט וקל להפעלה, היגיינה ובלאי נמוך.לאובי יש יכולת לנתח את תגובת המשתמשים ולספק תובנות טיפוליות במספר היבטים : טווח תנועה, רמת פעילות כוללת, זיכרון והסחות דעת וטעויות משחק.

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן