חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

שבועות

חגיגת שבועות לאזרחים הוותיקים

חג השבועות אשר נחגג בסיום שבעת השבועות של ספירת העומר, מציין את מעמד הר סיני כאשר משה עלה אל ההר על מנת לקבל את התורה, ביום זה נהוג לאכול מאכלי חלב ולקרוא את מגילת רות. בבית האבות "מרכז סיעוד וותיקים" בבני ברק מרשת ביחד יחגגו השנה את חג השבועות עם דיירי הבית ועם הזמר אשר יגיע לשיר ולנגן, מתנדבים מישיבת ההסדר יגיעו לרקוד ולשמח את הדיירים, יחולקו עוגות גבינה ומאכלי חלב כמיטב המסורת והכל כדי ליצור אווירת מסורת, שייכות ואחווה.
גם בבית האבות "עטרת רימונים" יכינו הדיירים יחד עם הצוות עוגת גבינה אישית וסלט פירות, ישוחחו על חג השבועות ומשמעותו, על מוצרי החלב ומקורם ועל האופן בו חגגו הדיירים את החג בילדותם ויאזינו לשירי שבועות.
רשת ביחד מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים באזור המרכז והשרון , בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים. הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה. הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות, ולכולם מכנה משותף של טיפול מסור ומקצועי. כמו כן, מחלקות המיועדות לתשושי נפש, דמנציה, אלצהיימר, מחלקות סיעודיות מותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד לציבור הדתי

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן