חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

15.3

חגיגת שבועות לגיל השלישי

מרכז סיעוד וותיקים" ובית אבות "עטרת רימונים" שבין דיירהם תושבי ראשון לציון משמרים את מסורת מועדי ישראל בחג השבועות הקרוב עם נגנים שיבואו לשיר ולנגן לדיירים.

ב"מרכז סיעוד וותיקים" אשר מכבד את המסורת היהודית ואת משמעותה וחשיבותה לדיירים יציינו את חג השבועות במסיבת אשר תתקיים בתאריך ה- 16 במאי. במסיבת החג תתקיים ארוחה חגיגית לכלל הדיירים אשר יהיו לבושים בלבן, הארוחה תהיה ארוחה חלבית כמיטב מנהגי החג, יבואו ביום זה נגנים אשר יבואו לנגן ולשמח את הדיירים.

בנוסף, יתקיימו במחלקות פעילויות שונות המסבירות על מהות החג ומנהגיו ועל משמעותו לעם היהודי. כל זאת על מנת לשמר את המסורת היהודית ואת מנהגיה וליצור אווירת חג ושמחה לכל הדיירים אשר מתגוררים בבית האבות ואין באפשרותם לחגוג את החגים בקרב בני משפחתם.בחג שבועות תבקר בבית האבות עטרת רימונים להקה של מתנדבים להקת "אם לסבתא היו נגנים" . שתגיע לשמח את הדיירים עם שירים שונים. הדיירים יתרכזו בלובי ויחדיו ישירו עם הצוות את שירי שבועות ויאזינו למוסיקה הנעימה. בנוסף ייהנו הדיירים ממוצרי חלב לכבוד שבועות ויתקיים דיאלוג על החג עצמו ומשמעותו.

מרכז סיעוד וותיקים ועטרת רימונים רואים את כל דיירי הבית כמשפחה אחת גדולה ועל כן חשיבות החגיגות המשותפות היא גדולה עבור כולנו כאחד.

רשת ביחד מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים באזור המרכז והשרון , בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים. הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה.

הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות, ולכולם מכנה משותף של טיפול מסור ומקצועי.כמו כן, מחלקות המיועדות לתשושי נפש, דמנציה, אלצהיימר, מחלקות סיעודיות מותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד למגזר הדתי. לפרטים: 1800-65-00-65

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן