חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

12.4

טקסי יום הזכרון ויום העצמאות לאזרחים הוותיקים

פעילויות חודש אפריל במרכז סיעוד וותיקים בבני ברק ובבית אבות "עטרת רימונים" שופכות אור על הפרספקטיבה של בני הגיל השלישי על מועדי וחגי ישראל.
לכבוד יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, אשר חל בתאריך ה14- לאפריל , יערוך "מרכז סיעוד וותיקים" בבני ברק, אשר מעריך ומוקיר את משפחות הנופלים ושותף לכאבם, טקס לזכר הנופלים אשר נתנו את נפשם על הקמת מדינת ישראל ועל הבטחת קיומה, הטקס יתקיים בנוכחותם של עשרה חיילים אשר יורידו את הדגל לחצי התורן, המשפחות ידליקו נרות נשמה לזכר בני משפחתם שנפלו, יוקראו פרקי תהילים ויאמר קדיש.

.מטרתו של הטקס לזכור את הנופלים, לכבד את משפחותיהם ולחזק את הקשר בין זיכרון אישי לזיכרון קולקטיביבבית האבות "עטרת רימונים" יערך טקס יום הזיכרון בכל מחלקה ואחריו דיאלוג על נפגעי פעולות האיבה, על מלחמות ועל גיבורי ישראל.. דיירים שזוכרים את מאורעות העבר יספרו חוויות שעברו, ברקע יתנגנו שירי יום הזיכרון.

לכבוד יום העצמאות, אשר יערך בתאריך ה15- לאפריל, יחגוג המרכז את עצמאותה ה-73 של מדינת ישראל ויערוך לדיירים חגיגות תחת כיפת השמיים באמצעות נגן שיבוא לנגן לדיירים בשלל כלי נגינה וישיר להם שירי ארץ ישראל. במהלך החגיגות יכינו לדיירים את המאכל הישראלי הכי אוטנטי שיש הרי הוא הפלאפל והצ'יפס.שימור המסורת, ההיסטוריה והמורשת חשוב מאד לצוות שמארגן את האירועים ולדיירים שמחכים ומצפים לטקסים.

רשת ביחד מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים באזור המרכז והשרון , בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים.

הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה. הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות, ולכולם מכנה משותף של טיפול מסור ומקצועי. כמו כן, מחלקות המיועדות לתשושי נפש, דמנציה, אלצהיימר, מחלקות סיעודיות מותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד למגזר הדתי. לפרטים>>> 1800-65-00-65

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן