חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

21.3

ליצנים רפואיים משמחים דיירים בבית האבות בבני ברק

כמו מדי שבוע, מגיעים ליצנים רפואיים לבית האבות "מרכז סיעוד וותיקים" בבני ברק  במטרה לשמח את הדיירים בשעות אחר הצהריים בעזרת הפעלות מהנות ומצחיקות.

ביה"ס לליצנות רפואית מפנה מדי שבוע כעשרה ליצנים רפואיים מתמחים לבית האבות "מרכז סיעוד וותיקים" של  רשת "ביחד".
הליצנים הרפואיים מתחלקים בין המחלקות השונות על מנת לבדר את כל דיירי הבית . הליצנים הרפואיים עורכים במקום מגוון פעילויות עם הדיירים: מנפחים בלונים, שרים וקופצים עימם, משתמשים  באביזרי במה  על מנת להצחיק אותם (כגון מצלמה שיוצא ממנה בלונים, צעצוע גיטרה), הם נוהגים ללבוש לבוש צבעוני ושמח ועימם בכל עת מגוון רחב של אביזרים והפעלות.

זמן הפעילות של הליצנים הרפואיים  בבית האבות הינו חלק משבירת השגרה של הדיירים, אשר בשל היותם סיעודיים/תשושי נפש יש להם קושי לצאת מהמוסד, לכן פעילויות מסוג זה מגוונות את סדר  יומם ויוצרות אינטראקציה חברתית בין הדיירים ושיח משותף ביניהם. פעילויות אלה יוצרות גירוי חושי (פיזי, שמיעתי, ראייתי) אשר מעודד את הדיירים לקחת חלק בפעילות ובעקבות כך גם מונע דיכאון וירידה קוגניטיבית אשר מאפיינים את הגיל השלישי. 
אחד הדיירים מספר: "אנו שמחים שהליצנים הרפואיים מגיעים לבקר, אף פעילות לא דומה לשנייה ותמיד יש הפתעות". 

ביחד" רשת בתי הורים מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים וסיעודיים מורכבים באזור המרכז והשרון , בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים. הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה.

הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות, לכולם מכנה משותף של טיפול מסור ומקצועי. כמו כן, מחלקות המיועדות לתשושי נפש, תשושים עצמאים, דמנציה, אלצהיימר, מחלקות סיעודיות וסיעודיות מורכבות מותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד למגזר הדתי. לפרטים:  1800-65-00-65

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן