חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

23.2

פעילות התנדבותית של לוחמי האש עם בני הגיל השלישי

הדיירים בבית האבות "עטרת רימונים" מרשת "ביחד" נפגשו עם חניכי קורס לוחמי אש מחזור ע"ז, שהגיעו לבקר במחלקות בהם שהו לפעילות התנדבותית מרתקת. 

הדיירים בני הגיל השלישי התכנסו  במעגל  בכל מחלקה במעגל יחד עם הלוחמים לדיאלוג  מקרב בו סיפרו בני הגיל השלישי  על עצמם, במה עסקו  בעבר ומה למדו. החניכים שהינם לקראת סיום הקורס ויוכשרו כלוחמי אש, ספרו לדיירים  על ההכשרה המעשית  שלהם שכוללת פעילות חילוץ. הגנה , הצלחה וכיבוי שריפות – פעילות מבצעית מגוונת מאד.

 

לכבאים היה חשוב להדגיש בפני בני הגיל השלישי כמה חשוב לשמור על כללי זהירות למניעת אש בכל מקום.לאחר המפגש התקיימה פעילות פרטנית של  לוחם אש מול דייר: הכבאים שאלו על עיסוקיהם של הדיירים במהלך כל שעות היום ונסחו להם ברכות ואיחולים אישיים.בני הגיל השלישי שהמתינו לפעילות מספר ימים בהתרגשות גוברת, שמחו על מהמפגש עם הכבאים והאנקדוטות מהשטח. 

צוות "עטרת רימונים" הכין לוח מיוחד לברכות המרגשות שהכינו הכבאים לדיירים. 

רשת ביחד מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים באזור המרכז והשרון, בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים לפרטים:  1800-65-00-65

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן