חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

סיפורי דיירים

45316284089601bc733

מרגלית גול

נולדה ב12.03.1931 בירושלים.
יש לה אחות שיותר קטנה ממרגלית בשם חיה.

להורים של הדיירת היה סיפור חיים מאוד מעניין, לשניהם אלה היו נישואים שניים , פרק ב' .
אבא של מרגלית היה עולה מרוסיה ואימה ממרוקו . שילוב מנצח 🙂 

אחרי שבנותיהם נולדו, הוריה של מרגלית אימצו ילד בן 5 בשם יקוטיאל, שהורים  נשרפו בביתם והשאירו אחריהם 10 ילדים.     אחד מהם היה יקוטיאל. 

מרגלית התגייסה לצבא ושירתה בצנחנים בבסיס סגור ואחרי צבא חזרה הביתה והכירה את בעלה לעתיד . 
מרגלית התחתנה בגיל 21 והביאה לעולם שתי בנות מדהימות . אחרי הלידה מרגלית נשארה בבית עם הבנות, אך כאשר מצב   הכלכלי נהייה מורכב יותר החליטה מרגלית ללכת לעבוד. עבודתה הייתה כבייביסיטר במשפחה אמריקאית.

אחרי שנה כשהמשפחה חזרה לארצות הברית, מרגלית נשארה בלי עבודה ואז החליטה ללכת ללמוד הנהלת חשבונות  דרך לשכת תעסוקה .אחרי לימודים לא קלים עברה מרגלית מבחן וקיבלה תעודת מנהלת חשבונות סוג 1. מאוד מהר קיבלו את מרגלית לעבודה במשרד החינוך שם עבדה 21 שנה ומאוד נהנתה ובעלה היה ממש גאה בה. 

מרגלית מספרת שהקשר עם האח המאומץ יקוטיאל נותק. לפני כמה שנים טובות בא אחיו ולקח את יקוטיאל אליו. אימה קיבלה את זה מאוד קשה ובכתה המון. מרגלית ניסתה לחפש אותו, אך ללא הצלחה. עכשיו היא אומרת שהיא תשמח מאוד אם תראה אותו שוב לפחות פעם אחת. 

מרגלית גול דיירת בעטרת רימונים כבר שנתיים וחצי. מספרת שמתייחסים אליה מאוד יפה ובנותיה באות לבקר אותה המון. היא אוהבת מאוד תעסוקה ומחוברת למדריכת התעסוקה מירי. עד היום מרגלית אוהבת לפתור דפי חשבון, לצייר, תשבצים וכו'. 

דיירים
נוספים

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן