חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

סיפורי דיירים

שלמה דנוך2

שלמה דנוך

שלמה  דנוך  בן 72 נולד בתל אביב למשפחה שמנתה זוג הורים ואח בוגר ממנו ב-3 שנים.
כאשר שלמה היה בן שנה ההורים שלו באישור עיריית תל אביב עברו לגור בצפון תל אביב, אזור שהיה מאוכלס במגזר הערבי.

אביו של שלמה היה שרת ואיש תחזוקה. אדם עם ידי זהב שבנה בית מעץ  לכל המשפחה בכוחות עצמו. היו להם הרבה חיות – כלבים וגם תרנגולות. משפחתו של שלמה הייתה ביחסים טובים עם השכנים הערבים. שרר ביניהם שלום ושקט עם הרבה עזרה הדדית. למשפחת דנוך היה שטח אדמה של דונם אחד, הם אהבו להשתזף שם, זה היה שטח יפה ופתוח בו היו תולים גם כביסה. שלמה מאוד אהב את ביתו ומשפחתו והמשיך להתגורר עם ההורים עד גיוסו לצבא.

בצבא שרת כלוחם בגולני, תותחן בטנק.
במבט לאחור, בזכות אנשים כמו שלמה מדינת ישראל שלנו כל כך יפה ומוגנת. לאחר השירות הצבאי, שלמה החל ללמוד מנהל עסקים והתקבל לתפקיד חשוב בבנק דיסקונט כפקיד ניירות ערך בסניף המרכזי בו עבד במשך 9 שנים. אחרי תקופה ארוכה בתפקידו החליטה הנהלת הבנק לקדם את שלמה לתפקיד ניהולי בסניף אחר בתל אביב. בגיל 31 שלמה התחתן עם יעל אשתו. את יחסיהם הוא מתאר: "יעל אישה מדהימה וגם בשלנית טובה, מורה במקצועה ויש לנו 5 ילדים".

שלמה הגיע לבית האבות "עטרת רימונים" לפני 3 שנים בעקבות ירידה בתפקוד היומיומי, הוא אוהב מאוד להשתתף בפעילויות השונות כמו מסיבות ימי הולדת, קבוצות אקטואליה, חוג בישול ואפייה, עבודות יצירה וגם חגי ישראל ומועדים. שלמה אוהב להשתתף במיוחד בהצגות שעולות במחלקה, הוא גם אוהב מאד את חוג התנועה על כיסאות במסגרת טיפולי הפיזיותרפיה במחלקה.
שלמה  מסכם: "הדבר הכי חשוב בחיים זה בריאות, משפחה ולב טוב"!!

רשת ביחד מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים וסיעודיים מורכבים באזור המרכז והשרון , בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים. הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה.

דיירים
נוספים

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן