חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P1005735

קלינאות תקשורת

תפקידה של קלינאית התקשורת הוא לייעץ ולטפל בקשיי בליעה, שמיעה, שפה ותקשורת.

עם קליטת דייר חדש מבצעת קלינאית התקשורת אבחון של תפקודי הבליעהוכמו כן נוטלת חלק בהחלטות הקשורות במרקם האוכל המתאים,שתייה, הזנה אנטראלית (באמצעות צינור), גמילה מהזנה אנטראלית, ושיקום יכולת הבליעה.

על קלינאית התקשורת לזהות גם באופן שוטף דיירים הנתקלים בקשיים באכילה ובבליעה, לבצע הערכה של מצבם,להחליט על המלצה בדבר האכלה פומית או חודרנית, ולהדריך את הצוות על אופן יישום ההמלצות. בתחום השמיעה, תזהה קלינאית התקשורת את הדיירים הזקוקים לאבחון שמיעתי, ובמידתהצורך תפנה אותם לגורמים המתאימים לשיקום שמיעתם.

לאחר מכן מתבצעת הדרכה של המטופל, של בני המשפחתו ושל הצוות המטפל, בדבר השימוש במכשירי השמיעה, תפעולם ותחזוקתם.

כמו כן, דיירים הסובלים מקשיים בתקשורת ובדיבור, יבדקו על ידי קלינאית התקשורת ויקבלוהמלצה לטיפול ולעזרים מתאימים על פי הצורך, תוך שיתוף הצוות המטפל בתהליך.

קלינאית התקשורת: אתאר גלגולי

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן