חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

Closeup nurse doing vaccine injection to senior woman.

החיים בצל הקורונה

התפרצות נגיף הקורונה בעולם ובארץ חייבה אותנו ברשת ביחד, כמי שמטפלים ומלווים דיירים בני הגיל השלישי בכל הבתים שלנו, להיערכות מיידית ורחבה. משום שהדאגה הרבה לשלומם של כל הדיירים והצוות שלנו היא מעל הכל, עבדנו ועודנו עובדים באופן שוטף ומקיף לשמור על בריאותם ורווחתם של היקרים לנו מכל הן בפן הבריאותי והפיזי והן בפן הנפשי והמנטלי.

שמירה על קשר רציף עם בני המשפחות
שמירה על בריאות הדיירים והצוות, דרשה במקרים רבים לבודד את הדיירים מבני המשפחות ובמקרים של סגר מתמשך גם מהיכולת לצאת למרכז המסחרי או להסתובב במרחבים ציבוריים, לפגוש אנשים ולקיים חיי חברה תקינים ובוודאי לריחוק מבני המשפחה הקרובים, שלא תמיד התאפשר להם להגיע לבקר. 

בימים בהם לא היו סגרים, יצרנו גמישות מחשבתית על מנת שהדיירים יראו את יקיריהם ויגעו בהם על ידי כך שסיפקנו ללא הגבלה לבני המשפחה אמצעי מיגון מסוגים שונים. היות ושמירה על קשר שוטף עם בני המשפחה הקרובים והחברה קריטי לשמירה על חוסנם הנפשי של הדיירים וכמובן גם של בני המשפחות הדואגים נערכנו ברשת לרכישת טאבלטים במטרה לאפשר תקשורת שוטפת מרחוק בין הדיירים לבני המשפחות וכמובן לכוח אדם שיוכל לסייע לדיירים לתפעל את המכשירים באופן שוטף. 

בנוסף, כדי לצמצם למינימום האפשרי בחשיפה של עובדים וצוות לנגיף דאגנו למקומות לינה בכל המוסדות לצוות העובדים, להעסקת עובדים נוספים והקצאת תקנים ושעות נוספות לצוותים שעבדו במתכונת חירום וגם בתחומים נוספים בשעות אחר הצהריים.

יצירת שגרה ועיסוק באופן שוטף
מתוך מחויבות ואחריות לשמור על איכות חייהם ורווחתם של דיירנו, הוספנו שעות תעסוקה בשעות אחה"צ כדי לספק לדיירים עיסוק ועניין כתחליף לחוגים שנאלצנו לבטל בעקבות הצורך לשמור על מינימום כניסה ויציאה של מפעילים שלא גרים במקום. בנוסף, הרחבנו את היצע הפעילויות השוטף ואפשרנו גישה לדיירים ולצוות למתחמי האומנות ויצירה באופן גמיש יותר וכן, דאגנו למלאי חומרים ואביזרים לפעילות פנאי לדיירים. 

לדברי צביקה זמיר,מנכ"ל מרכז סיעוד וותיקים " אין ספק כי עצם זה שהדיירים נשארים באותו מוסד הקל על המשפחות במידה ויקירם חלה בקורונה.מרכז סיעוד וותיקים נהג לאורך כל הדרך בשקיפות מלאה מול המשפחות ועדכן אותם בכל התפתחות שהייתה עם יקירם והתשובה שבה זכינו היא "לפחות הוא נשאר בביתו".

"אני מאמין כי ערך השקיפות שיצרנו עם המשפחות הקל בכל התקופה הקשה הזו כי ידעו כי אנו עושים הכל כדי  להקל על הדיירים, אם דרך תקשורת באמצעות טאבלטים עם המשפחות ואם דרך מציאת תעסוקה בקשת רחבה של אפשרויות".

"כרשת, קיבלנו החלטה אסטרטגית כי איננו חוסכים באמצעים באופן גורף בכל תחומי האחריות והפעילות ברשת  ורכשנו ציוד מגן לדיירים, לצוות ולבני המשפחות באופן שיהיה זמין ונגיש כל העת וכך גם לגבי גיוס ושימור הצוות בימים קשים אלה.
דיירים שחוו תסמינים ולו הקלים ביותר בודדו באופן מיידי ונבדקו למען הסר ספק ובמטרה למנוע הדבקה." 
בנוסף, מידי שבוע מתבצעות בדיקות לדיירים וצוות העובדים ע"י מד"א.

חיסונים 
אחת מנקודות האור של התקופה כולה שגם הפכו למבצע מאתגר בפני עצמו היא הדאגה לקבלת חיסונים לכלל הדיירים והצוות במהירות וביעילות האפשרית כדי לוודא שהתהליך המאתגר והמורכב שדרש הגעה של צוותים רפואיים חיצוניים לכלל הבתים, יעבור בצורה מהירה ויעילה.

"במרכז סיעוד וותיקים בני ברק,  כמו גם בשאר הבתים", מוסיף זמיר ומסכם "סופרים את הימים להיות קפסולה מחוסנת.  מעל 90% מהדיירים והעובדים כבר חוסנו פעמיים וכולנו תקווה כי בקרוב מאוד, הבית יהפוך לקפסולה מוגנת עם חסינות עדר לדייריו."

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן