חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P9890263

היערכות לתקופת החגים

רשת ביחד מציינת בהתרגשות את חגי תשרי העמוסים בימי חג ובחול המועד במגוון פעילויות המאחדות מסביב לשולחן את דיירי הבית והצוות, כולם ביחד כמשפחה אחת. דיירי הבית הוותיקים והמצטרפים החדשים נהנים מחג משפחתי, נוסטלגי עם הריחות והטעמים המוכרים, הברכות, תקיעת השופר והסוכה. הרשת מובילה במקצועיות את התפקוד היום יומי לצד הקורונה בזהירות, בנחישות ובמגוון עשיר של פעילויות.

השנה, לצד ההתרגשות הטבעית שקיימת בכל שנה, אנחנו נערכים לחגוג את החגים ואת ראש השנה במתכונת מעט שונה. כולנו כמובן זוכרים את החגים בשנה שעברה בהם רבים מאיתנו נאלצו לחגוג את החגים בנפרד ממשפחתם, ולמזלנו השנה המצב שונה ואנחנו כולנו זוכים לחגוג את ראש השנה ביחד בכפוף לשמירה על הוראות משרד הבריאות.

ארוחות חג וערב ראש השנה
לקראת ערב החג, הפותח את השנה שתבוא עלינו לטובה, נתכונן יחדיו, נישא תפילה, נדליק נרות, נשמע הרצאות תוכן, נשיר, ניצור, ונקבל את השנה בחגיגיות ובתפילה לחתימה טובה. נקיים סעודת חג מושקעת וחגיגית, נפרוש מפות לבנות, נשב ביחד, נרים כוסית של יין, נטבול תפוח בדבש, נאכל רימון ונאחל לעצמנו שהשנה הבאה תבוא עלינו לטובה. נציין כמדי חג ערב מרגש, נברך, נאכל מסימני החג ונתקע בשופר. כמו כן, הדיירים יהנו מאוד, מהמטעמים שיוגשו להם וממשלוח מיוחד מהבית עם הטעמים והריחות המוכרים של מאכלים אותנטיים ומאכלי ילדות עם ריח מתוק מתוק של בית. 

איך החגיגות ייראו בצל הקורונה?
לרובנו יש אב או אם ואולי קרוב משפחה בבית אבות. השנה נחגוג בצל הקורונה ויחד עם זאת אנחנו נדאג לשמור על הקשישים היקרים לנו ולתת להם את ההרגשה שהם איתנו. כל משפחה והצוות כולו יפעלו בהתאם למשפט "הבריאות קודמת לכל", ויחד נבצע מספר פעולות מקרבות ומחממות את הלב. בין אם זה התפילות ביחד, הארוחות המשותפות וכמובן הדאגה של הצוות המסור כדי לשמור על כל אחד ואחת מהדיירים אצלנו במצב טוב ובשמחה ברוח תקופת החגים.

אז מה בעצם ניתן לעשות? 
הביאו להם את החג אל בית האבות. אתם יכולים לארוז את מעדני החג שהכנתם בצורה יפה וחגיגית בליווי איגרת ברכה, מומלץ לשלוח תמונה מהנכדים או מקרובי משפחה כדי שהם יוכלו לתלות ליד המטה.  כל פריט שיעניק להם תחושה של אכפתיות ותשומת לב ישמח ללא ספק את קרובי המשפחה שלכם, ובמיוחד בתקופת החגים שהיא תקופה עמוסה וטעונה רגשית עבור כולם.כמובן, שתוכנית הפעילות נמשכת כרגיל לרבות תעסוקה וסדר היום. נקיים קשר הדוק עם המשפחה באמצעות שיחות וידאו, ווטסאפ מחלקתי וטלפון העומד לרשות המשפחות לעדכון שוטף וקשר חם.

לסיכום, השנה תקופת החגים תהיה מיוחדת במינה. מצד אחד אנחנו מחוייבים להמשיך לשמור על הנחיות בריאות קפדניות ולדאוג לבריאות של כל דייר. ומצד שני, השנה אנחנו כבר יכולים להתרווח מעט יותר, לחגוג בצורה מיוחדת כולם ביחד ולזכור שכל אחד מאיתנו הוא חלק מקולקטיב שנמשך כבר אלפי שנים. 

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן