חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P1050027 copy

למה דווקא עכשיו – עכשיו יותר מתמיד!

על פניו, שנת הקורונה הציבה את הטיפול בגיל השלישי ובאזרחים וותיקים באור שלילי ויש כאלו שאף קישרו את בתי האבות עם תחלואה ומגוון רחב של בעיות. אך לא פחות חשוב מכך, הקורונה גם הציפה את החשיבות של בתי אבות ואת היתרונות הרבים הגלומים בהם עבור אזרחים וותיקים. יתרונות אלו משקפים את הצרכים של אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר וזקוקים למעטפת רפואית, חברתית ורגשית תומכת יותר, אשר יכולה לסייע להם בהשגת איכות חיים גבוהה, גם עמוק אל תוך חייהם.

מעטפת רפואית
אזרחים רבים יודעים כי האינטראקציה עם מוסדות רפואיים בישראל אינה תמיד פשוטה. במובן זה, הגב החזק של רשת ביחד מאפשר לספק לדיירים הוותיקים בבתים טיפול רפואי 24/7 מבלי לצאת מהבית, במהירות וביעילות. השגחה זו מאפשרת ללוות כל דייר לכל מקום מבלי שהדבר יגרע מנוכחות הצוות, שתמיד נמצא במקום. כך למשל, פיתחנו מהלך חדשני במיוחד של ממשקי עבודה עם בית החולים תל השומר, כולל פרוטוקולים מתקדמים לאבחון ע"י רופאים מומחים מרחוק עם מכשור מהמתקדם שיש בעולם. פעילות זו מצטרפת למעטפת נוספת ומתקדמת של שירותי רפואה צמודים, שיתופי פעולה עם בתי חולים מובילים בישראל וצוות רפואי יוצא דופן באיכותו, ואף הגעה של צוותים רפואיים אל בתי הרשת מבלי שהדיירים יצטרכו לצאת החוצה. כל אלו מאפשרים לספק תמיכה רפואית והגנה על הדיירים ברמה הגבוהה ביותר, ובנוחות המקסימלית.

צוות מטפלים מסור ויוצא דופן
במהלך הקורונה, רבים מהאזרחים הוותיקים בישראל נתקלו בבעיה קשה ובה חלק ניכר מהמטפלים הזרים שעמם הם היו רגילים לעבוד עזבו את ישראל וחזרו אל מדינות המוצא שלהם. בעיה זו איננה ייחודית רק לקורונה, אולם המגפה והמשבר העולמי הציפו זאת ביתר שאת. ברשת ביחד אנו יודעים כי מדובר בבעיה משמעותית אשר משפיעה על איכות חייהם של אזרחים ותיקים רבים. לכן, אנו שמים דגש יוצא דופן ומשמעותי על יצירת צוות מטפלים מסור ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר. כך למשל, 99% מצוות המטפלים שלנו מתגוררים בבית האבות עצמו, כאשר אנשי הצוות עובדים רק במחלקות אליהם שובצו מלכתחילה, מה שמגביר את ההיכרות בין הצוות לדיירים, באופן המאפשר טיפול מסור ואיכותי. טיפול זה מצטרף לצוות שנמצא עם הדיירים ללא הרף, ובכך מקל על בדידותם של קשישים רבים, תופעה שקיימת באופן משמעותי בקהילה. כך, ניתן לוודא שהאזרחים בבתים מקבלים טיפול איכותי, מדויק ומותאם לצרכים שלהם, תוך שמירה על רציפות טיפולית ועל קשר עקבי בין הדיירים למטפלים.

פעילות חברתית ענפה
בנוסף על היבטים נוספים שקשורים לגיל השלישי והוצפו במהלך הקורונה, גם ההקשר החברתי של אזרחים בגיל השלישי קיבל ביטוי משמעותי במהלך הקורונה. אזרחים ותיקים רבים דיווחו על בדידות יוצאת דופן, ועל ריחוק ובידוד חברתי מהעולם. אולם, דווקא בקרב אזרחים ותיקים ששהו בבתי אבות ניכר היה שהבדידות והריחוק אינם כה משמעותיים. זה בוודאי לא מפתיע לאור הפעילות החברתית והתרבותית הרבה לה זוכים אזרחים ותיקים. ברשת בבית ביחד האזרחים זוכים למעטפת חברתית יוצאת דופן ולפעילויות חברתיות ברמה גבוהה בתחומי המוזיקה, התרבות, ההרצאות וההעשרה. זאת בנוסף לתעסוקה יומיומית במחלקות העוסקת בכלל ההיבטים החשובים לחייהם של אנשים מבוגרים, כולל מוטוריקה, זיכרון וכו'. פעילות זו מצטרפת לשלל פעילויות נוספות, כגון פיזיותרפיה קבועה וכן פיזיותרפיה קבוצתית, המדרבנת את הדיירים להשתתף בפעילות יחד עם כולם. פעילות זו מתרחשת בכל זמן, גם במהלך תקופת הקורונה וגם באופן שגרתי, באופן רציף ואיכותי. כך, גם מבלי לצאת מהבית הדיירים זוכים לפעילות רבה אשר תרמה להם, למצב רוחם ולאיכות חייהם.

לסיכום, גם אם הקורונה הציפה סוגיות משמעותיות בכל הנוגע לטיפול באזרחים ותיקים, אין ספק שהיא הציפה צורך חשוב ומשמעותי לא פחות והוא הצורך במעטפת רפואית איכותית, טיפול מסור ונאמן ופעילויות חברתיות המשפרות את איכות החיים של אזרחים בגיל השלישי. את כל אלו ניתן להשיג אצלנו ברשת וזו עוד סיבה לעבור אלינו עכשיו, יותר מתמיד.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן