חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P1050283

הערכה למטפלים של הרשת

ברשת ביחד אנחנו מבינים שבמידה רבה המטפלים שלנו הם המשאב הכי חשוב שלנו. המטפלים בקשישים נמצאים בחזית הטיפול ובלעדיהם לא היינו מצליחים לספק את רמת השירות ואיכות הטיפול שאנחנו רגילים לתת. הטכנולוגיה בתחום הרפואי מתקדמת במיוחד ורק משתכללת מדי יום ומדי שנה. אבל אין עדיין תחליף ללב רחב, ידיים מחבקות ומילות עידוד ותמיכה של מטפל לקשיש סיעודי. אז מה הופך את המטפלים אצלנו לכל כך איכותיים?

הקשר עם הדיירים
הקשר היומיומי, המילים החמות והעידוד שהמטפלים נותנים לדיירים נובעים מעובדה מאוד פשוטה. ככל שהזמן עובר, המטפלים עצמם הופכים להיות האנשים שהכי קרובים לדיירים. הם יודעים בדיוק איך הם מרגישים, מתי קשיש אינו מרגיש בטוב, מתי הוא שמח ומתי הוא עצוב. הידיעה העמוקה הזו נובעת מהקשר היומיומי בין המטפלים והקשישים. המטפלים רוחצים כל דייר, מלבישים אותו, ועוזרים לו בהאכלה. הם מבצעים איתם תרגולים, כולל תרגולי הליכה ותרגולים קוגניטיביים. כך  נוצרת קרבה חסרת תחליף ולא לחינם מטפלים רבים הופכים להיות כמו משפחה עבור חלק מהדיירים. המילה חמלה היא מפתח להתייחסות שלנו לתחום שכן מוסד שיודע לטפל בחמלה בקשישים מכיל בתוכו את כל היחס שאנו היינו רוצים ללמד את העובדים, ובפרט סבלנות וסובלנות. הקשר הקרוב הזה והערכים המנחים שלנו הם ללא ספק אחד הפרמטרים החשובים שתורמים לרווחה של הדיירים, לאושר שלהם וגם לשביעות הרצון של המטפלים עצמם.

השקעה ברווחה
מה שמסייע לנו להפוך את המטפלים שלנו לכל כך איכותיים הוא הקשר שלהם עם הדיירים וההשקעה שלנו ברווחה של המטפלים, מתוך הכרת תודה ותמיכה בעבודה שלהם. אנחנו מקפידים לארגן טיולים מושקעים לצוות, לחגוג את ימי ההולדת של המטפלים ולפעמים, סתם ככה בלי סיבה מיוחדת לפרגן בפיצה טעימה ובמילת תודה. כמו כן, פעם בשנה אנו מציינים את יום המטפל שחל בחודש אוגוסט וזו הזדמנות נוספת להוקיר את עבודתם. כל אלו, החל מערבי הגיבוש, הארוחות והטיולים תורמים גם לכך שהשחיקה והתחלופה בתוך הצוות היא נמוכה באופן יחסי לשאר המוסדות בארץ. בנוסף, במקרים בהם אנחנו כן מזהים שחיקה אצל עובד אנחנו דואגים שייצא להתרענן לתקופה מסוימת ואז המטפל חוזר אלינו רענן ורגוע. 

הכשרה
אצלנו ברשת, חשוב לנו להביע הערכה כלפי המטפלים שלנו לא רק באווירה טובה ובפינוקים מעת לעת אלא גם בהכשרה מקצועית. אנו מבינים כי הפיתוח המקצועי הוא נדבך חשוב בעבודה שלהם ולכן אנחנו דואגים כל הזמן להכשרות מקצועיות, היכרות בין הצוות והדרכות שנועדו לשפר את הרמה המקצועית ללא הרף. ההכשרות נערכות גם ברמה גבוהה וגם בין אנשי הצוות, כאשר בכל פעם אדם אחר מתוך הצוות מעשיר את שאר החברים בעולם התוכן שלו, בין אם זה מתחום העבודה הסוציאלית, קלינאי תקשורת או התזונה. זאת בנוסף לישיבה חודשית שנועדה ליישר קו בין כולם, לוודא שכולם מרוצים ושכולם יכולים להמשיך לתפקד על הצד הטוב ביותר.

אין לנו ספק שהיחס הזה, הקשר החם בין ההנהלה לעובדים ובינם לבין עצמם תורמים לרווחת הדיירים תורמים לחוויית השירות ולאווירה אצלנו בבתים.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן