חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P9900543

הפיזיותרפיה במרכז וותיקים

מיד עם קליטת דייר חדש, בוחן הפיזיותרפיסט את צרכיו

במידה והדייר נעזר בכיסא גלגלים, נבדק האם הוא יושב באופן נוח ובטוח.במידה והדייר מתהלך, נבדקת יציבתו וצרכיו בעזרים נוספים.

לאחר מכן נבנית עבור הדייר תכנית טיפול הכוללת מפגשי טיפול פרטניים במכון הפיזיותרפיה, השתתפות בטיפולקבוצתי במחלקה, ותרגולים במחלקה בליווי וסיוע של מטפל.

לאחר כחודש נערכת שוב בדיקה תפקודית מלאה שמטרתה לוודא שהמטרות שהוצבו לדייר מתאימות לו, והאם הוא מתקדם על פיהן. צוות הפיזיותרפיסטים עורך הדרכות לצוות המטפל במחלקה, על מנת שיבצעו את העברות המטופל (אם הוא זקוק לכך) באופן בטיחותי ומתאים.כמו כן נבדק האם סביבת האכילה של המטופל נוחה ומתאימה לגובה ישיבתו, והאם סביבת השכיבה שלו מתאימה לו.

במכון הפיזיותרפיה הדיירים מתרגלים מעברים משכיבה, לישיבה ולעמידה, בהדרכה ובסיוע אישיים של פיזיותרפיסט.כמו כן הם מתרגלים הליכה ומתאמנים במכשירים כמו מיטת העמדה, מכשירי אלקטרותרפיה ומכשירי תרמותרפיה כמו כריות חימום,מכשירי אולטראסאונד ומכשירי זרמי חשמל, המסייעים לטיפול בבעיות תחושתיות ולבעיות נוספות.

מכשירים אחרים משמשים להפעלת גפיים תחתונות ולגפיים עליונות, לחיזוק השרירים.בהפעלות הקבוצתיות במחלקה, הדיירים מתרגלים בהנחיית פיזיותרפיסט, הנעה של כסא גלגלים ותרגיליםשמטרתם לשמור על טווחי התנועה, בעזרת כדורים, חישוקים ואביזרים מיוחדים.

אחראי פיזיותרפיה: אמיר ג'אברלצדו פועל צוות פיזיותרפיסטים מוסמכים ומנוסים: דליה מלר, מוג'אהד חרדאן.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן