חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P1122238

מחלקה לתשושי נפש בעטרת רימונים

בבית אבות סיעודי "עטרת רימונים" ישנה מחלקה מקסימה וחמימה לתשושי נפש, המחלקה לתשושי הנפש מעוצבת ברמה גבוהה ומעניקה אוירה רגועה ומרחב נעים לשהייה.

מחלקה לתשושי נפש בעטרת רימונים בבית אבות סיעודי "עטרת רימונים" ישנה מחלקה מקסימה וחמימה לתשושי נפש, המחלקה לתשושי הנפש מעוצבת ברמה גבוהה ומעניקה אוירה רגועה ומרחב נעים לשהייה. מאחר ומצב נפשי זה מחייב השגחה צמודה ושמירה מוקפדת על ביטחונם של הדיירים, תוכננה המחלקה באופן המאפשר זאת ומספק מקסימום ביטחון לדיירים ולבני משפחותיהם. 

תשישות נפש מאופיינת בירידה משמעותית בביצועים קוגניטיביים ובפעילות מוחית והיא באה לידי ביטוי לרוב בקשישים או בגיל השלישי, זה מגיע לצד בעיות קוגניטיביות שונות כגון: דמנציה, אלצהיימר ומצבים קוגניטיביים אחרים המתבטאים בהידרדרות מנטאלית וקוגניטיבית וגורמים לקשיים משמעותיים בתחום החברתי והתעסוקתי, לרבות בעיות זיכרון והתמצאות במרחב. תשישות נפש מתייחסת למצבו הקוגניטיבי של המטופל בלבד ואף יכולים להיות תשושי נפש עצמאיים לחלוטין במצב בריאותי מצוין.

לעיתים כשהמצב הפתולוגי מחמיר מתעוררות בעיות התנהגות וקיים סיכון לחייו של תשוש הנפש ולכן הוא חייב השגחה צמודה וטיפול תומך ומסור, השינויים החלים בתשושי הנפש הם גדולים ולכן צריך צוות מומחה שיודע להכיל מצבים כאלו ומבין את השלכותיהם.

ביטחון מעל הכל!
בחדרים עצמם המיטות מתכווננות וליד כל מיטה יש מעקה תומך לירידה ועליה בטוחה מהמיטה ולחצן מצוקה צמוד.
את החלונות בחדרים אפשר לפתוח בצורה מוגבלת לפתח צר בלבד, המעקה במרפסת מוגבה והיציאה ממחלקת תשושי הנפש נעשית באמצעות מפתח או בליווי איש צוות בלבד, כמו כן המחלקה נמצאת בהשגחה מתמדת של אחים ומטפלים בסבב של 24/7.

שירותי המחלקה לתשושי הנפש:
במחלקה ניתנים שירותים רפואיים, כגון: רופא 24 שעות במקום ,ייעוץ פסיכו גריאטרי המעריך באופן תדיר את מצבם הקוגניטיבי של החולים ובהתאם לכך רושם טיפול תרופתי. צוות רב מקצועי מעריך את מצבם של הדיירים ומטפל בהתאם. תעסוקה מותאמת את רמתם הקוגניטיבי של המטופלים. חדר כושר רחב ידיים נמצא במקום ומופעל על ידי פיזיותרפיסטים מומחים.

המטופל נמצא בהשגחה ובביקורת מתמדת למצבו ובחינת אפקטיביות הטיפול שניתן לו.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן