חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P1050246

מחלקות סיעודיות עטרת רימונים

בבית אבות עטרת רימונים הינן מחלקה סיעודיות. המחלקות הסיעודיות מתופעלות 24/7 ע"י צוות רב מקצועי המתמחה בטיפול גריאטרי לחולים סיעודיים וכולל רופא במקום 24 שעות


מחלקות סיעודיות עטרת רימונים
כמו בשאר בתי האבות שמפעילה רשת "ביחד" גם מרכז סיעודי גריאטרי "עטרת רימונים" פועל בסטנדרטים גבוהים של טיפול ותחזוקה ומונה מחלקות שונות בהן ניתנים שירותים מקצועיים מצוות מומחה ומסור לכלל דיירי המקום ע"פ צרכיהם השונים.

מספר המחלקות בבית אבות עטרת רימונים הינן מחלקה סיעודיות. המחלקות הסיעודיות מתופעלות 24/7 ע"י צוות רב מקצועי המתמחה בטיפול גריאטרי לחולים סיעודיים וכולל רופא במקום 24 שעות, אחיות מוסמכות וצוות כוחות עזר . כל חדר מאובזר ברמה גבוהה מאוד על מנת לספק נוחות מקסימלית לדיירים ולספק להם את כל צרכיהם ברמה הטובה ביותר שאפשר להציע, הכלל המנחה הוא לספק לכל דייר את התנאים המתאימים במיוחד לצרכיו היום יומיים.

המחלקות הסיעודיות מאובזרות מאוד ומעוצבות ברמה גבוהה של בית מלון חמישה כוכבים.

מאחר והמטופלים גרים במקום, אנו רואים לנכון להעניק למטופלים אווירה של בית. באופן טבעי לא קל למטופלים סיעודיים, מעבר לצורך בטיפול יום יומי ובהשגחה צמודה ישנו הצורך הנפשי והאישי להתקיים בכבוד ולהמשיך לנהל חיים מספקים ומלאי עניין ועל כך חשוב לנו לשים דגש רב.

כמו לדיירים עצמם כך גם למשפחותיהם חשוב שיהיה נוח ושהות נעימה במחיצת יקיריהם ולכן המחלקות הסיעודיות מהוות סביבה חברתית וידידותית לדיירים, לבני משפחותיהם וקרוביהם. המטרה היא לאפשר לכל דייר חיוניות והרגשה של בית.

חדרי המחלקה הסיעודית:
בחדרים יש מיטות המאפשרות ניידות ומתכווננות למצבים שונים של שכיבה, ישיבה, אכילה ואף רחיצה.ישנם מעקות ליד המיטה ותאורת לילה.ליד כל מיטה יש לחצן קריאה לאחות, המטופל נמצא בהשגחה מתמדת ובזמינות לכל צורך שמתעורר.

המחלקות הסיעודיות מאובזרות בציוד טכנולוגי מתקדם ובאביזרי עזר לניידות :
הליכונים
כסאות גלגלים בהתאמת
פיזיותרפיסט
כסאות רחצה בטיחותיות למניעת נפילה
חדרי הרחצה מאובזרים במיגון של מעקות
ישנם גם מנופים סיעודיים לניידות במידת הצורך

שירותי המחלקה הסיעודית:
קבלת הדיירים במחלקה הסיעודית נעשה בהתאם למצבו התפקודי, מצבו המנטלי, קוגניטיבי, פיזי ובריאותי של כל מטופל ומטופל במטרה לאפשר לכל דייר להיות בקרבת דיירים המתאימים לו מבחינת פוטנציאל חברתי ותקשורתי.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן