חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P1050291

חגיגות יום האישה לדיירות הוותיקות

במרכז סיעוד וותיקים של "רשת ביחד"  יציינו השנה את יום האישה עם פעילות של העצמה נשית, שיח על נשים דומיננטיות שהגיעו להישגים, הערכה נשית , הופעה והוקרה על מי שהן. 

ב"מרכז סיעוד וותיקים" נערכים לקראת יום האישה שיתקיים מחר, ה-8 למרץ. בית האבות הכין לדיירים פעילות של העצמה נשית בכל המחלקות, בהן יפתחו שיח על נשים חזקות בהיסטוריה והעצמה נשית. בנוסף יחולק לכל דיירת בבית האבות ברכה עם פרח על מנת לתת לדיירות תחושת הערכה על עצם היותה אמא, רעיה ופשוט על עצם היותה אישה.

בשעות אחר הצהריים תתקיים הופעה של הזמרת גנית סימוביץ והנגן ארז פליי שיבואו לשמח את נשות בבית האבות ולגרום לאווירה שמחה ולשבירת שגרה. 

רשת ביחד מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים באזור המרכז והשרון, בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים.
הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה.

הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות, ולכולם מכנה משותף של טיפול מסור ומקצועי. כמו כן, מחלקות המיועדות לתשושי נפש, דמנציה, אלצהיימר ומחלקות סיעודיות המותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד למגזר הדתי.

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן