חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P1050113 copy

פורים ברשת ביחד

לדיירים הוותיקים תהיה אורה ושמחה!
"משנכנס אדר מרבין בשמחה" אמרו חז"ל, אימרה המרחיבה את גבולות השמחה שבה מאופיין חג הפורים, ורואה בשמחה קו מאפיין של חודש אדר כולו.לפי הוגים אחדים אין מדובר רק בהלכה מעשית, להרבות בשמחה בחודש זה, אלא תכונה שטבועה בזמנו של חודש אדר, שלפי מגילת אסתר היה "הַחֹדֶשׁ אֲשֶׁר נֶהְפַּךְ לָהֶם מִיָּגוֹן לְשִׂמְחָה".

ובכן בחג הזה בצעדים קלים אך לא מהוססים, הצוות המסור של רשת בתי האבות ביחד, ודייריו, יצאו יחד, יד ביד מתקופת התחלואה, בשביל המלבלב של בשורת החופש ובריאות הגוף והנפש ויחגגו יחד את פורים ביום רביעי ה-24 בפברואר.

במהלך החגיגות הצוות יכין משלוחי מנות מתוקים שיחולקו בין הדיירים – ממש כמו במשחק האהוב "הגמד והענק".
מוסיקה שמחה ושירים קלאסיים מתקופת הילדות של בני גיל הזהב תתנגן במחלקות. הדיירים יאפו אוזני המן יחד עם מדריכות התעסוקה ותתקיים הקראה של מגילת אסתר על רקע רעשנים צורמים להמן הרשע, בשירה ומחולות צהלה למרדכי היהודי ואסתר המלכה.

מנהג מעניין בחג הפורים הוא החובה לתת ביום זה צדקה לשני נזקקים. כל "מתנה" חייבת להיות בערך של מנה שאדם יכול לשבוע ממנה, ולכן גם כמה שקלים בודדים מספיקים כדי לצאת ידי חובה. יהיה ניתן למסור את הצדקה על ידי שליח כמו בית תמחוי אך היא תהיה חייבת להימסר לעני ביום החג, לכן הדיירים במחלקות השונות יקבלו מעות כסף ומטבעות רבים עבור צדקה לאביוני העיר בני ברק. 

רשת ביחד מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים באזור המרכז והשרון, בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים. 

הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה. הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות, ולכולם מכנה משותף של טיפול מסור ומקצועי. כמו כן, מחלקות המיועדות לתשושי נפש, דמנציה, אלצהיימר, מחלקות סיעודיות מותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד למגזר הדתי.

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן