חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

בית קפה נודד (2)

מעשים טובים לדיירים הוותיקים בבני ברק

יום המעשים הטובים הינו יום של עשייה למען הזולת והסביבה, זהו יום המציין פעילות של עשיית טוב, אשר מקדמת את הקשר הקהילתי ומגדילה ערבות הדדית.
יום בו מיליוני אנשים וארגונים באים להתנדב ועל ידי כך יוצרים שינוי חיובי. המסר העיקרי ביום זה הוא שמעשה טוב יכול להיות כל דבר; החל מחיוך למישהו ברחוב, הזמנה של בן משפחה לארוחה ועד ביקור בביתו של שכן קשיש. ביום זה כולם שותפים למען מטרה משותפת של עשיית טוב.
בית האבות "מרכז סיעוד וותיקים"  בבני ברק עובד בשיתוף פעולה עם עמותת "רוח טובה" אשר פועלת כל השנה בחיבור בין אנשים המעוניינים להתנדב ולבין ארגונים המעוניינים במתנדבים. עמותת "רוח טובה" מציעה למתנדבים מגוון רחב של הצעות התנדבות והמתנדבים בוחרים את הפעילות לפי העדפותיהם האישיות. השנה עמותת "רוח טובה" חיברה בין קופת חולים כללית ובית האבות "מרכז סיעוד וותיקים",  אליו יגיעו כ 30 מתנדבים אשר יבצעו מגוון פעילויות עם דיירי הבית, כגון: בינגו, עבודות יצירה, עמדת צילום וכו'.
גם בבית האבות "עטרת רימונים" בבני ברק יחגגו הקשישים בפעילות "בית קפה  נודד"  שיעבור בין המחלקות ויפנק את הדיירים במטעמים ושתייה עם אווירת שמחה ויציאה משגרה.
יום זה הינו יום מיוחד אשר גורם אושר רב הן לדיירי הבית והן למתנדבים שכן עשיית טוב גורמת לסיפוק רב וזוהי הזדמנות נהדרת להכיר אנשים חדשים, לפרוק את שעל ליבנו וליצור חוויות חדשות ומהנות.
רשת ביחד מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים באזור המרכז והשרון , בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית. הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה.

הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות, ולכולם מכנה משותף שלטיפול מסור ומקצועי. כמו כן, מחלקות המיועדות לתשושי נפש, דמנציה, אלצהיימר, מחלקות סיעודיות מותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד לציבור הדתי.

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן