חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

פורים

פורים. לדיירים הוותיקים בבני ברק תהיה אורה ושמחה

חג הפורים הינו חג מרכזי ביהדות שכן ביום זה ניצלו היהודים מתכניתו של המן להשמיד את כל היהודים. יום זה נקרא כך על שם ה"פור", הגורל שהטיל המן על היהודים.
השנה חג הפורים נחגג בי"ד באדר ב', 16 במרץ וימשך עד 17 במרץ.
בבית האבות "מרכז סיעוד וותיקים" בבני ברק של רשת ביחד יחגגו הדיירים הוותיקים את יום זה כמיטב המסורת באמצעות מסיבת פורים עם די ג'יי שמגיע בהתנדבות לשמח את הדיירים, יחד עם איפור פנים ותחפושות, חלוקת משלוחי מנות ואכילת אוזני המן.
גם בבית האבות "עטרת רימונים" בבני ברק יחולקו משלוחי מנות לכל הדיירים . תעלנה הצגות במחלקות עם תחפושות . והדיירים והצוות ישירו שירים של פורים.
חג זה הינו הזדמנות נהדרת לאחד את הדיירים, ליצור אווירה של שמחה ושל שבירת שיגרה. בנוסף, הדיירים יקראו את מגילת אסתר יחד עם בני המשפחה של הדיירים אשר באים להתנדב על מנת שהדיירים שומרי המסורת יוכלו לקיים את מצוות החג.

רשת ביחד מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים באזור המרכז והשרון , בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים. הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה. הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות, ולכולם מכנה משותף שלטיפול מסור ומקצועי. כמו כן, מחלקות המיועדות לתשושי נפש, דמנציה, אלצהיימר, מחלקות סיעודיות מותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד לציבור הדתי.

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן