חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

בית_מרקחת_3

פיילוט חדשני ופורץ דרך בניהול הטיפול התרופתי

פיילוט חדשני ופורץ דרך בניהול הטיפול התרופתי הושק בבית לאזרחים וותיקים בישוב קדימה הפיילוט ייערך במסגרת תכנית אתגר של משרד הבריאות

במסגרת תכנית חדשנית בשם מכרזי אתגר של משרד הבריאות בשיתוף מטה ישראל דיגיטלית להכנסת טכנולוגיות חדשניות לארגוני הבריאות ולמוסדות  סיעוד  על  מנת  לשפר  את  חווית  המטפל והמטופל, נבחר בית האבות לאזרחים וותיקים מרשת "ביחד" להשתתף בפיילוט יחד עם חברת  Seegnal –  פלטפורמה ממוחשבת תומכת החלטה לרופא.

מדובר בפלטפורמה חדשנית ומהפכנית, מותאמת אישית, הנותנת התרעות לגבי אינטראקציות בין תרופתית ו / או בין תרופה ומאפייני מטופל  (למשל גנטיקה, מעבדה, אבחנה ואלרגיה). כל זאת,  במטרה למנוע סיבוכים בעקבות שימוש בתרופות ואי התאמת תרופות למטופל לטובת שיפור משמעותי בבטיחות הטיפול.

לאחר עבודת הכנה שנמשכה כשנה וחצי במהלכה שילבו כוחות האגף לגריאטריה, אגף מחשוב ומערכות מידע ואגף בריאות דיגיטלית במשרד הבריאות, אשר כללה אפיון מקיף של המערכת, בניית תכנית עבודה למימוש הפיילוט ואפיון המדדים שיאפשרו מדידה יעילה של תוצאות הפיילוט, החל הפיילוט בבית האבות לאזרחים וותיקים בישוב קידמה.
הפיילוט צפוי להימשך כ- 6 חודשים ומערכת Seegnal תלווה את הצוות בעבודתם עם דיירי הבית. 

פלטפורמת Seegnal נמצאת בשימוש בקופות חולים ובמספר בתי חולים בישראל וכמו כן בצמיחה מואצת בארה"ב ובשווקים נוספים. הפלטפורמה מתממשקת לתיק הרפואי הממוחשב של בית האבות, הפלטפורמה תומכת בתהליך העבודה של הצוות הרפואי, האחיות והרוקחים, בשליחת  התרעות מותאמות אישית, בהתאם לנתונים הספציפיים של כל מטופל ומטופל. 

המערכת חדשנית ויעילה, מפחיתה עלויות טיפול וידידותית למשתמש, משפרת את איכות הטיפול בדייר מרכזת מדדים של בדיקות דם, אבחונים, גיל, משקל ושולחת לרופא התרעה, במקרה של מתן לא בטיחותי של תרופות או אי התאמה בין תרופות ומאפייני הדייר.המערכת נוחה לשימוש ויזואלית וטכנית, מייעלת את זמן קבלת המידע וניתוחו ומציגה רמזור של מדדים על כל  דייר, יכולה להפחית טעויות או כפילויות ומאפשרת איכות טיפול גבוהה לדיירים.

במהלך ששת חודשי הפיילוט, ייעשה שימוש במערכת בעבודה היומיומית עם דיירי הבית  הסיעודי,  במהלכם תבחן יעילותה ותרומתה לעבודת הצוות המקצועי. 

עם תחילת הפיילוט, ב19.5.21 , התקיים כנס בהשתתפות נציגים ממשרד הבריאות, נציגי חברת  Seegnal, מנהלת הבית לאזרחים וותיקים גב' מלכה גולדבלט, מנהלת הסיעוד , צוות האחיות הבכיר ,והצוות הרפואי.

לדברי גב' מלכה גולדבלט, מנהלת הבית לאזרחים וותיקים: "אני גאה להוביל מהלכים חדשניים לרווחת הדיירים שלנו, טובת הדיירים ובריאותם בראש סדר העדיפויות ואנו שוקדים נמרצות על חדשנות, פיתוח והטמעה של פעילויות תומכות בטיפול בדיירים."

רשת ביחד מפעילה מוסדות לדיירים סיעודיים וסיעודיים מורכבים באזור המרכז והשרון , בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים. הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה.

הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות, לכולם מכנה משותף של טיפול מסור ומקצועי. כמו כן, מחלקות המיועדות לתשושי נפש, תשושים עצמאים, דמנציה, אלצהיימר, מחלקות סיעודיות וסיעודיות מורכבות מותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד למגזר הדתי. לפרטים 1800-65-00-65.

בברכה, גל זילברמן ניסים יח"צ, nisim.gal@gmail.com ,052-2952377

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן