חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

17.4

שיתוף פעולה בין עיריית ראשל"צ ומשרד הרווחה בעיר הביא לקליטת קשישה במצב סיכון בבית האבות בבני ברק

מצב החירום בו אנו מצויים הביא את רשת "ביחד" בתי הורים לגיל השלישי לצאת בקריאה לרשויות המקומיות ולשירותי הרווחה באזור המרכז והשרון, להפנות תושבים בני הגיל השלישי שנדרשת השגחה לשלומם, קשישים המתגוררים בבתים ללא מיגון או בקומה גבוהה ללא מעלית. 

רשת "ביחד" ביקשה להעניק טיפול ושירות מסור של הצוותים בבתים בבני ברק ובישוב קדימה, ללא כל חיוב כספי.שיתוף  פעולה בין ראש העיר ראשון לציון רז קינסטליך,  משרד הרווחה בעירי  ורשת "ביחד", הביא להפנייתה של תושבת העיר, גב' חבצלת קנזי, בת 83, שבנה היחיד מתגורר בחו"ל, לדיור בבית האבות בבני ברק.

חבצלת מספרת : "אני חיה לבד  ומזה שנה וחצי לא יצאתי הבית בגלל הקורונה, אני מתהלכת עם הליכון ומתגוררת בקומה רביעית. אני מתקשה ללכת ויש לי קושי לרדת במדרגות כשיש אזעקות. העובדת הסוציאלית, יחד עם האחות בקופ"ח חיפשו עבורי פתרון. לא הצלחתי לישון בשבוע האחרון, מחשש שאמהר בעת אזעקה ואפול במדרגות. למזלי, נמצא עבורי המקום בבית האבות  בבני ברק, טוב לי ואני מוגנת, אני ישנה בחדר מסודר ואסתטי ומקבלת ארוחות מסודרות. ראוי לשבח מה שעושים כאן ואני זוכה ליחס טוב ובטוחה" 

ראש עיריית ראשל"צ, רז קינסטליך מספר: לצערי יש לנו בעיר לא מעט תושבים וותיקים שמתגוררים בדירות ישנות ללא ממ"ד ומוגבלים בניידות, באופן שלא מאפשר להם להגיע בזמן למקלט בבניין או למקלט ציבורי. באמצעות מינהל הרווחה, בדקו העובדים הסוציאליים את הצרכים של תושבי העיר הוותיקים ולשמחתי, בשיתוף פעולה עם רשת "ביחד" ומשרד הרווחה, הצלחנו לאתר דיור זמני ומוגן לכמה מתושבי העיר.

ברשת "ביחד "בתי הורים  ניתן יהיה לקבל את בני הגיל השלישי למחלקת תשושים, סיעודיים, תשושי נפש וחולים מורכבים. עבור בני הגיל השלישי שמצויים ברמת סיכון גבוהה ונדרשת השגחה ושמירה על ביטחונם מאחר ואין להם מטפל צמוד במשך 24 שעות ומיגון בביתם, גרים בקומה גבוהה ללא מעלית, מוגבלים בניידות וכד'.ליצירת קשר עם "ביחד" רשת בתי ההורים לשריון מקום:
טלפון: 1800-65-00-65
מייל: Info@beyahad.co.il
אתר: https://beyahad.co.il/

"ביחד" רשת בתי הורים מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים וסיעודיים מורכבים באזור המרכז והשרון. בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים. הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה.

הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות, לכולם מכנה משותף של טיפול מסור ומקצועי. כמו כן, מחלקות המיועדות לתשושי נפש, תשושים עצמאים, דמנציה, אלצהיימר, מחלקות סיעודיות וסיעודיות מורכבות מותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד למגזר הדתי. 

כתבות
נוספות

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן