חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

The female doctor vaccinated or syringe to injection to the old patient at home.

התו הירוק ברשת ביחד – כיצד מתנהלת השגרה בבית אבות סיעודי

בימים אלו, ישראל חוזרת לשגרה לאחר שנת קורונה שכללה נפגעים רבים.
אחת האוכלוסיות שנפגעו בצורה הקשה ביותר היא האוכלוסייה המבוגרת שנחשבת לאוכלוסייה בסיכון גבוה לחלות בקורונה. בשל כך, לצד האופטימיות המנשבת והחזרה הברוכה לשגרה, אנחנו ברשת ביחד מבינים שכדי לשמור על הדיירים, משפחותיהם והעובדים, אנחנו מחויבים לשמור על עירנות ועל סטנדרט בריאותי קפדני. אחרי הכל, העיקר הבריאות. 

אז איך אנחנו עושים זאת בפועל וכיצד נראית השגרה ברשת ביחד, עם ולצד הקורונה?

חיסונים ובידוד
כמי שמשרתים אוכלוסייה הנמצאת בסיכון מוגבר אם חלילה מתרחשת הדבקה, הבנו מהר מאוד שכדי לחזור לשגרה כמה שיותר מהר אנחנו מחויבים לדאוג לחיסונים לכלל השוהים אצלנו. לכן, 99% מצוות העובדים והדיירים ברשת ביחד מחוסנים. הצלחנו לעשות זאת בזכות המחויבות העמוקה של כולנו לבריאות ובאמצעות מסע הסברה אפקטיבי בקרב העובדים והדיירים. ההצלחה יוצאת הדופן הזו הובילה הלכה למעשה לחסינות עדר בכלל בתי האבות שלנו. לכן, אנחנו כבר לא זקוקים לבידוד, מה שמקל באופן משמעותי על היכולת לפעול בתוך בית האבות ולייצר פעילות משמעותית לכלל השוהים בבית האבות.

מסיכות ובדיקות
עם הזמן שעובר, ועם הירידה בנתוני התחלואה, אנחנו יכולים להתנהל בגמישות הרבה יותר גבוהה, מול הדיירים, העובדים, המשפחות וכמובן גם ביחס לצוות הרפואי. יחד עם זאת, אנחנו לא נופלים לשאננות שעלולה להיות מסוכנת. אנחנו מחויבים להמשיך ולהיות על המשמר ולכן שניים מהכלים האפקטיביים ביותר בארגז הכלים שלנו הם מסיכות ובדיקות. כלל אנשי הצוות מחויבים בחבישת מסיכות במהלך השהות שלהם בבית האבות. למדנו היטב שמסכה היא כלי קריטי במניעת הדבקה והפצה של המחלה ולכן זהו אמצעי שאנחנו מקפידים בו במיוחד. יחד עם זאת, הדיירים עצמם אינם מחויבים בחבישת מסיכה בתוך בית האבות. כמובן שבחוץ הם מחויבים בחבישת מסיכה על פי חוק. כמו כן, על מנת להיות בטוחים שאנחנו מכוסים במאה אחוז, אנחנו עורכים בדיקות שבועיות לעובדים. כך, ניתן לאתר במהירות כל חריגה שלא תהיה בנתוני התחלואה אצלנו. 

ביקורים, משפחות וילדים
אחד ההיבטים הקשים שכולנו חווינו בשנה האחרונה הוא היעדר היכולת לבקר את המשפחות ואת אהובי ליבנו. אחת הבשורות המרכזיות מבחינתנו היא החזרה לביקורים, אשר משפרת משמעותית את מצב רוחם של כלל הדיירים. כדי לשמור על הבריאות של כלל הדיירים דאגנו לשמור על כללים ברורים. כך, ניתן לבקר, בתיאום מראש ואפשר לשבת בלובי, באוויר הפתוח, במרפסות רחבות הידיים ובמקרים מיוחדים אף בחדרים עצמם, בכפוף לאישור של ההנהלה. חשוב לציין שגם מבקרים שאינם מחוסנים וגם ילדים שאינם מחוסנים (כלומר מתחת לגיל 16) יכולים לבוא לבקר, אך רק באוויר הפתוח ובתנאי התו הסגול. 

אנחנו ברשת ביחד עושים את המיטב על מנת לשמור על הבריאות של הדיירים ולספק חווית שירות ובריאות בסטנדרט הגבוה ביותר.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן