חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

בית_מרקחת_3

תרופות ותוספי תזונה

ב-100 השנים האחרונות, תוחלת החיים עלתה בישראל באופן משמעותי. בין שלל הסיבות שגרמו לכך, אחת הסיבות המרכזיות היא התפתחות הרפואה ותעשיית התרופות, ובפרט בגיל השלישי. החל מגיל מסוים, תרופות כבר הופכות להיות חלק מהשגרה אצל רבים מאתנו, בפרט ככל שאנחנו הולכים ומזדקנים. בנוסף, גם תוספי תזונה שונים המשמשים לחיזוק מערכות הנשחקות עם הגיל הופכים להיות חלק מהשגרה. לאור האתגרים הבריאותיים הקיימים בגיל השלישי, כולל שינויים גופניים משמעותיים ואתגרים בזיכרון, אנחנו מחשיבים את תחום התרופות ותוספי התזונה כאחד התחומים המרכזיים לשמירת הבריאות של כלל הדיירים אצלנו. ברשת ביחד אנחנו מחזיקים בצוות מנוסה ובמגוון תרופות ותוספי תזונה שנועדו להבטיח את הבריאות של כל אחד מהדיירים אצלנו. 

כיצד אנחנו עושים זאת?

מלאי ואחסון
מלאי התרופות אצלנו ברשת מתנהל עם רישיון בית מרקחת לכל דבר ועניין, אנחנו מחזיקים בתרופות עם וללא מרשם, במטרה להבטיח טיפול מיטבי לכלל הדיירים אצלנו. בנוסף, במקרים נדירים אנו דואגים להזמין תרופות מיוחדות במידת האפשר . בנוסף, אנו מחזיקים בחדרי תרופות מיוחדים ברישיון של משרד הבריאות המאובזרים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שנועדו להבטיח שמירה על תנאי אקלים אופטימליים עבור התרופות, תוך דיווח מידי על כל שינוי, כדי לוודא את האיכות הטובה ביותר לכלל התרופות אצלנו. כמובן, שגם חדרי חלוקת התרופות במחלקות מצוידים בטכנולוגיות מתקדמות אלו. מערך מתקדם זה מאפשר להחזיק תרופות מסוגים שונים, כולל תרופות נרקוטיות בכספות מיוחדות.
בנוסף על אלה, אנחנו מודעים היטב לצורך היומיומי בתוספי תזונה. לכן, אנחנו מחזיקים בכלל תוספי התזונה הנדרשים לשימוש יומיומי ואיכותי עבור דיירים השוהים אצלנו ונדרשים לכך, וזאת במטרה להבטיח בריאות איתנה ואיכות חיים לאורך זמן עבור הדיירים השוהים אצלנו. 

הרכב תרופות והתאמה אישית 
בזכות הליווי הצמוד של צוותים רפואיים, אנחנו יכולים להבטיח שכל דייר יקבל בדיוק את התרופות המתאימות לו, וזאת בהתאם להוראה של הרופאים בבתים או של רופאים יועצים מבחוץ, כולל מומחים ברפואה גריאטרית שעובדים בבתים של הרשת ולאחר בדיקה קפדנית של רוקחת המתמחה בזיהוי אינטראקציות לא רצויות בין התרופות. בנוסף, חלקם מקבלים תרופות מיוחדות המעכבות ירידה בזיכרון בגיל מבוגר. כמובן, ככל שנדרש שינוי בהרכב התרופות הוא נעשה על ידי רופאים מוסמכים ובהתאם למצבו הרפואי של אותו דייר. 

מלבד התרופות השונות, ובהתאם לדרישות משרד הבריאות, כלל הדיירים מעל גיל 65 מקבלים תוספת של מולטי ויטמין על בסיס יומי. מלבד מתן מולטי ויטמין, אנחנו דואגים כמובן גם לחלוקה של תוספי תזונה תוך התייעצות ותיאום עם התזונאיות הקליניות של הרשת. זאת, בכדי להבטיח השפעה מיטבית של תוספי התזונה ואינטגרציה מלאה בין תוספי התזונה, האוכל אותו הדיירים אוכלים וכמובן מצבם הבריאותי לאורך זמן. 

הבטחת חלוקה נאותה של התרופות
כדי להבטיח חלוקה מיטבית של כלל התרופות אנחנו מקפידים על שורה של נהלים המיועדים לוודא אספקה שוטפת ואיכותית של התרופות עבור כלל הדיירים. חלוקת התרופות מתבצעת על ידי אחיות מוסמכות ואחים מוסמכים ולאחר קבלת הוראה רפואית, והן גם אחראיות על תיעוד מתן התרופה באופן ממוחשב, על מנת למנוע טעויות. כמו כן, הצוות הרפואי הסיעודי נמצא במעקב מתמיד אחרי תופעות לוואי ומדווח באופן מידי על כל תופעה לא רצויה במטרה להפסיק או לשנות מינון של התרופה.

במסגרת פיילוט של משרד הבריאות וחברת Seegnal הנערך בבית האבות "הבית לאזרחים וותיקים"- קדימה צורן, הוטמעה מערכת Seegnal לטיפול ומניעת אינטראקציות בין תרופתיות הנובעות מהשילוב של כלל הטיפול התרופתי ומאפייניו האישיים של כל מטופל. המערכת עובדת כחלק מתהליך העבודה השוטף של מתן תרופות.

המערכת מתייחסת לכל הטיפול התרופתי הניתן למטופל מנתחת אותם ע"פ מאגרי מיידע קיימים בהתחשב בגנטיקה של מטופל, גיל, משקל, רגישות ,מחלקות רקע , אינטראקציות בין התרופות ועוד .

כל התהליך מתבצע מאחורי הקלעים כדי לתת למטופל את הטיפול התרופתי ההולם למצבו תוך כדי שמירה על איכות טיפול  .לסיכום, באמצעות הסטנדרט הקפדני עליו אנחנו שומרים, כולל המלאי, היצע התרופות המגוון וההתאמה האישית לכל אחד מהדיירים אצלנו אנחנו דואגים לשמור על סטנדרט בריאותי מהמעלה הראשונה. זאת, יחד עם תוספי תזונה איכותיים ומזינים המשמרים את הבריאות האיתנה של הדיירים שלנו. יחד עם צוות מיומן הדואג לבריאות הדיירים מסביב לשעון, אנחנו יכולים לוודא שגם בגיל השלישי, בריאות הדיירים תישמר לאורך זמן ובאיכות גבוהה.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן