חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

מאמר

זכויות ניצולי שואה סיעודיים

הקרן לרווחת נפגעי השואה היא ארגון ללא מטרות רווח המעניק סיוע ותמיכה לניצולי שואה החיים בישראל. אחד השירותים הניתנים על ידי הקרן הוא טיפול סיעודי לניצולים הזקוקים לכך, הקרן מעניקה סיוע כספי לניצולים הזכאים לכיסוי עלות שירותי הסיעוד, לרבות טיפול ביתי וטיפול סיעודי.

בנוסף לסיוע הכספי, הקרן מספקת גם שירותי תמיכה כדי לסייע לניצולי שואה לנווט במערכת הבריאות ולגשת לטיפול הנחוץ להם. זה כולל סיוע בהשגת ציוד רפואי, תיאום טיפול עם ספקי שירותי בריאות ומתן מידע על משאבים ושירותים זמינים.

הקרן פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם בתי אבות, כמו רשת בתי אבות סיעודיים "ביחד" וספקי שירותי בריאות אחרים כדי להבטיח שניצולי שואה יקבלו טיפול איכותי העונה על צרכיהם הייחודיים.

במידה ומתקבל דייר אשר יתכן כי לא מיצה את זכויותיו כניצול שואה, או טרם קיבל הכרה כזו, הצוות מפנה את המשפחה לבירור מקיף אצל הקרן.

רשת "ביחד" מורכבת ממספר בתי אבות המעניקים מגוון שירותים לניצולי שואה, לרבות טיפול רפואי, שיקום, פעילות חברתית ותמיכה נפשית. בתי האבות ברשת מאוישים על ידי אנשי מקצוע בתחום הבריאות שהוכשרו לעבוד עם ניצולי שואה, שעשויים להיות להם צרכים פיזיים ורגשיים ייחודיים עקב חוויותיהם בתקופת השואה. הצוות כולל אחיות, רופאים, עובדים סוציאליים ופסיכולוגים הפועלים יחד למתן טיפול מקיף לדיירים.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן