חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P1050321

על תהליך קליטת דייר חדש בבית האבות שלנו

שינוי הוא דבר קשה – בעיקר כאשר מדובר על מעבר לבית אבות שהוא שינוי שחל בגיל מבוגר ובשל הבעיות והקשיים שעשויים להתלוות לו. אנו בבית אבות "עטרת רימונים" מבינים זאת היטב וחשים הזדהות רבה עם מצבם של הדיירים החדשים.

הקושי במעבר חל גם על המשפחה הקרובה של המבוגר – הדאגה לגבי העתיד, ההתאקלמות ותחושת האחריות הינם רגשות טבעיים שמתלווים לתהליך. תחושת אי וודאות עשויה להקשות על רבים. אם אתם מעוניינים לשכן את יקירכם בבית האבות שלנו וודאי תרצו לדעת כיצד מתבצע תהליך הקליטה.

להתחיל ברגל ימין – תיאום ציפיות והפחתת אי הוודאותכדי להבטיח התחלה טובה ככל אשר ניתן אנו דואגים לבצע את כל שלבי ההתאקלמות מיד בתחילת הדרך ומשתדלים להקל על הדייר החדש ועל משפחתו על ידי קבלת פנים חמה עם מנהלת בית האבות ואנשי הצוות. 

לאחר ההיכרות אנו עורכים סיור במקום, נותנים הסברים מפורטים לרבות בנוגע לזכויות שמגיעות למבוגר ונותנים הבטחה אמיתית וכנה לדאוג לכם ולאהובכם. כבר במהלך היום הראשון תדעו שיש לכם על מי לסמוך ושאנו נפעל כדי לסייע לדייר שלנו בכל המישורים, לרבות בתחום מימוש הזכויות.

בניית תכנית מתאימה לדייר החדש
במהלך ההיכרות עם הצוות המקצועי שלנו יבדקו בעלי המקצוע את מצבו הבריאותי והנפשי, יקשיבו לרצונותיו והעדפותיו וילמדו על עברו הרפואי – בין היתר יבדקו התרופות בהן הוא משתמש ובמידת הצורך יבצעו הרופאים שינויים במינונים. כמו כן יבדוק הצוות את מצבו התפקודי, אופיו, תחביביו, העדפותיו הקולינריות (ארוחותיו של הדייר יותאמו לצרכיו ולטעמו האישי על ידי שירותיה של הדיאטנית) אמונותיו והרגליו. 

המידע שיירכש יאפשר לצוות שכולל: רופא, אחות, דיאטנית, פיזיותרפיסט, קלינאי תקשורת, עובד תעסוקה, מרפאה בעיסוק ועובד סוציאלי לבנות למבוגר את התכנית המתאימה ביותר, תכנית שתספק מענה מלא ככל אשר ניתן לצרכיו הגופניים, הנפשיים והרוחניים. במידת הצורך יותאמו למבוגר עזרים פיסיים. אנו מאמינים שגופו ונפשו של המבוגר מושפעים זה מזה ובמידה שהם יקבלו מענה לצרכיהם יהיה המבוגר בריא ומאושר יותר. 

התאמת החדר להעדפותיו ויכולותיו של הדייר
התאמת החדר של הדייר הינה שלב חשוב ביותר ואנו משקיעים רבות בבחירת חדר שעונה על כל צרכיו כך שהוא ירגיש שהוא נמצא בבית. החדרים שלנו מאובזרים כהלכה, מונגשים ומותאמים גם לקבלת אורחים. נוסף על כך, ניתן לבחור בחדר עם מרפסת וליהנות מהשהות בחוץ תוך כדי הימצאות בדירה.

על זמנים ורגשות – זמן הוא לא כסף – הוא רגש
אחד הגורמים שהכי מאיימים על כולנו לרבות אוכלוסיית המבוגרים הוא השעמום. חוסר מעש וחוסר אינטראקציה עם החברה עלולים להביא להתנתקות חברתית, עייפות, חרדות, עצבנות ודיכאון. כאשר המבוגר לא פעיל מבחינה גופנית ושכלית הוא עלול לשקוע במחשבות ואף לפתח אובססיות קשות. כל אלו עלולים לפגוע גם במצב הבריאותי ולגרום למעגל שלילי שמזין את עצמו.

כדי למנוע את המצב אנו מציעים מגוון פעילויות מעניינות שיכולות לצור הכרויות עם הדיירים האחרים ולעודד חברויות. כמו כן אנו מציעים חוגי התעמלות, פיזיותרפיה, טיפולים בעזרת בעלי חיים, חוגי אומנות, שירותי טיפוח אישי ואפשרויות נוספות שמותאמות עבור כל דייר באופן אישי. חשוב לציין שההתאמות מתבצעות כבר בתחילת תהליך הקליטה של הדייר כך שהן מפחיתות את רמת אי הוודאות בצורה ניכרת.אנו מבטיחים ליקירכם היקלטות נעימה ו"נחיתה רכה" בבית האבות שלנו ונעשה כל מאמץ כדי להבטיח שההתחלה תהיה טובה ושהשהות תהיה טובה עוד יותר. שלכם, בית אבות עטרת רימונים.

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן