חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

072-395-3726

דברו איתנו

info@beyahad.co.il

כתבו לנו

קדימה | בני ברק | רמת גן

בקרו אותנו

P1006416

רשת בתי הורים ביחד המובילה ברפואה 

רשת בתי אבות "ביחד" מציעה טיפול הוליסטי כולל לדיירים סיעודיים, סיעודיים מורכבים תשושים ותשושי נפש באמצעות רפואה מתקדמת וטכנולוגיה חדשנית המאפשרים לדור הביניים (לילדיהם) שקט נפשי בידיעה שהוריהם בידיים טובות.

רשת בתי אבות ביחד

(כותרת משנה) רשת בתי אבות "ביחד" מציעה הרבה יותר מ"שירותי מלונאות" לבני הגיל השלישי , היא מספקת מעטפת שלמה ומקיפה לטיפול, הזנה ושירות איכותיים, על ידי צוותים מיומנים ומסורים. לדור הביניים יש על מי לסמוך גם בתקופות מאתגרות של טיפול בהורים. הטיפול המסור נועד לאפשר לילדים הבוגרים לתת להוריהם מענה מקיף לצרכיהם ללא רגשות אשמה ולהיות עימם בקשר יומיומי רציף.
איך זה נעשה ולמי מתאים השירות במאמר הבא. 

הזקנה היא חלק טבעי ממעגל החיים, היא אינה "מחלה", היא שלב. אולם, לעיתים היא מביאה איתה השלכות מאתגרות אשר הקשיש ומשפחתו נדרשים להתמודד איתן. הדבר נכון במיוחד כאשר הקשיש מאבד את היכולת לתפקד באופן עצמאי והופך לתשוש/סיעודי או תשוש נפש. מצבים מעין אלו דורשים הירתמות וגיוס משאבים ניכרים במטרה לטפל בקשיש ולשמר עבורו איכות חיים מיטיבה ומותאמת לצרכיו.
למרבה המזל כיום ישנו פתרון איכותי המאפשר לבני המשפחה להמשיך בחייהם ללא נקיפות מצפון.

מרכז סיעוד וותיקים

הזקנה של ההורים, הקושי של הילדים -להמשיך בשגרה כחלק מאיכות חיים

לא מעט מבוגרים מוצאים את עצמם מטפלים בהוריהם הקשישים אשר איבדו יכולת תפקוד. מלבד העומס והמטלות של חיי היומיום מתווספים להם האתגרים של טיפול בהורים הקשישים, שהופכים לסיעודיים או תשושי נפש. זה טבעי להיות קשיש, זה הרבה פחות "טבעי" להיהפך ביום אחד למטפל של ההורה שגידל אותך כל החיים. השינוי מוביל להתמודדות עם מצב רגשי מורכב ועדין. מצד אחד לחדול לקיים שגרה רגילה ולהתמסר לטיפול בהורה או למצוא מסגרות טיפוליות הולמות שיספקו את הצורך. החיים בשני המצבים האלו יחד יוצרים "התנגשות אינטרסים" כמעט בלתי נמנעת.

הפתרון היעיל ביותר למצב שנוצר הוא מציאת מסגרת מתאימה להורה, כזו שתספק לו מצד אחד את כל צרכיו ולילדיו את השקט הנפשי שהם זקוקים לו מתוך ידיעה שהם עושים את הדבר הנכון. רשת בתי האבות "ביחד" פועלת מתוך מחשבה קדימה לא רק על צרכי הקשיש אלא גם על צרכי המשפחה הגרעינית המטפלת בו. איכות השירות, המתקנים והצוות הם "תעודת הביטוח" של דור הביניים כי הוריהם בידיים טובות.
הצוות מלווה את בני המשפחה והקשיש בכל שלבי תהליך הסתגלות והקליטה לבית האבות.
תהליך הקליטה כולל שלושה מפגשים : מפגש ראשון לפני הקליטה – תיאום ציפיות עם המוסד , המפגש השני ביום הקבלה והקליטה לבית האבות והמפגש השלישי לאחר שלושה שבועות שמטרתו השלמת התיאום.
הבתים ברשת "ביחד" משמרים את תחושת "הבית" החשובה לקשיש בערוב ימיו. ומשמשים מסגרת שמעניקה רצף טיפולי למצבי התפקוד השונים : סיעודי או תשוש נפש וגם סיעודי מורכב ומאפשרת הימצאות במקום קבוע, מוכר ומיטיב.

הבית לאזרחים וותיקים בקדימה

מעטפת שירותים מקיפה וצוות מקצועי ומסור הם המפתח

רשת בתי האבות "ביחד" הוקמה בשנת 1986 מתוך מטרה לספק את הטיפול הטוב ביותר לאוכלוסיה אותה היא משרתת ולמשפחותיהם. כל מתקני הרשת נבנו כך שיהוו לא רק סביבה נעימה, מטפחת ומקדמת אלא גם כמקום שמספק תעסוקה לקשישים תוך יציקת משמעות ועניין לחייהם. הרשת מונה כשישה בתים המתאימים לכל קשת אוכלוסיות היעד ופועלים מתוך חזון לספק את הטיפול הטוב והמסור ביותר. 
עיצוב בתי הרשת נעשה מתוך מטרה לא רק לשלב פונקציונליות ונוחות אלא גם להעניק לדייריו ובני משפחותיהם תחושה ביתית חמימה אשר הפכה לאחד מסימני ההיכר של הרשת.
שטחי הציבור שעומדים לרשות הדיירים הינם גדולים ומשמשים גם לאירועים כלל מוסדיים וגם לטיול או ישיבה עם המשפחה בנפרד .

עטרת רימונים

תזונה מאוזנת ואיכותית, מגורים בסטנדרט גבוה ומגוון פעילויות לשימור המצב הקוגניטיבי והמנטלי

ילדים מחפשים להוריהם את הטוב ביותר. הם מעוניינים שיעבירו את פרק הזמן האחרון בחייהם בנוחות מירבית. רשת "ביחד" מציעה מגורים בסטנדרט הגבוה והמפנק ביותר מסוגו במטרה לתת לקשיש ולמשפחתו הרגשה נוחה וביתית. 
נושא התזונה מקבל מקום חשוב ומשמעותי בעבודה היומיומית של צוות הדיאטניות אשר אמונות על בניית תפריטים מותאמים אישית התואמים לא רק את מצבו הרפואי של הקשיש אלא גם את טעמו האישי. הכנת האוכל מתבצעת בסמוך למועד ההגשה, הבישול הביתי והריחות המוכרים משמרים את תחושת החמימות הביתית.

כתפיסת עולם רשת "ביחד" מאמינה שהתעסוקה של הקשיש משפרת את איכות חייו. לכן היא מקפידה לשלב בכל מתקניה ציוד מתקדם המיועד לטיפולי הריפוי בעיסוק והפיזיותרפיה שמועברים על ידי צוותים מיומנים. בנוסף, הצוות מעודד את הקשישים לעסוק בפעילות משמעותית, פעילות יומיומית של תעסוקה ופנאי. לרשות הדיירים עומדים מגוון עזרים ומשחקים אינטרקטיביים המשפרים ומשמרים יכולות תפקודיות וקוגניטיביות , מעודדים גירוי תנועתי ומחשבתי ומוסיפים עניין לאינטראקציה החברתית. המענה הטיפולי מבוסס על עבודה רבת ממשקים בין הדיספלינות השונות על מנת להיטיב עם השירות ובמטרה לספק טיפול מיטבי לקשיש.

רפואה מודרנית וציוד מתקדם כתנאי יסוד לאיכות חיים בגיל השלישי

הגיל השלישי מביא עימו לא מעט אתגרים בריאותיים הדורשים התמחות גריאטרית לצד חמלה ומסירות אין קץ. ברשת "ביחד" שמים דגש על אספקת שירותי רפואה מודרניים ושימוש במתקנים וציוד מהשורה הראשונה כדי להבטיח את שלומם של הקשישים בכל רגע ומצב פיזי ונפשי נתון. הצוות הרפואי והטיפולי במקום מודע לרגישות בני המשפחה והם אמונים על מסירת אינפורמציה חיונית ועדכון חשובים על מצב ההורה ובאם נדרשים טיפולים נוספים. 
הצוות מונה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, החל מכוח עזר סיעודי, אחיות, צוות פרא רפואה ועד רופאים מומחים לגיל השלישי.
ברשת קיימים רופאים מומחים לגיל השלישי המלווים את פעילות בתי האבות : גריאטר, מומחה לרפואה פנימית, זיהומולוג. רופא שיקום ופסיכוגריאטר.
רשת "ביחד" מאמינה בחדשנות וקדמה טכנולוגית בתחום הרפואה כאמצעי למתן טיפולים ברמה הגבוהה ביותר ומשקיעה בשימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לטיפולים שונים בתחומי הפיזיותרפיה והריפוי בעיסוק.
המחלקות הסיעודיות מאובזרות בציוד האיכותי והמתקדם מסוגו כגון הליכונים, כסאות גלגלים, כסאות רחצה בטיחותיים, מיגונים ומעקות, מנופים סיעודיים ועוד. 
גם הליך הקבלה והשיבוץ נעשה מתוך מחשבה על צרכי הקשיש ובני משפחתו. קבלת הדיירים נעשית בהתאם למצבו התפקודי, המנטלי, קוגנטיבי, פיזי ובריאותי. במטרה לאפשר לכל דייר להיות בקרבת דיירים המתאימים לו בכל הפרמטרים. 
צוות הרשת פועל על פי נהלי משרד בבריאות כל ימות השנה ובמיוחד בתקופת הקורונה, תוך שמירה על בריאותם של הדיירים והתמודדות מיטבית עם המצב.

רשת "ביחד" היא לא רק הפתרון האופטימלי עבור הקשישים, פתרון שעוצב, תוכנן ונבנה מתוך תחושת שליחות ואהבה אלא גם פתרון לבני משפחותיהם אשר צריכים לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר עבור ההורה. אנחנו כאן לספק לכם שקט נפשי ואת הידיעה שאתם עושים את הטוב ביותר לשמירה על בריאותם ואיכות חייהם.
ההורים שלכם בידיים טובות, הם "ביחד" איתנו. 

מאמרים
נוספים

צרו קשר

קביעת סיור

אנו שמחים להזמינכם לסיור באחד מבתי הרשת

לתיאום סיור השאירו פרטים

דילוג לתוכן